Itse olen siis hieman ihastunut erääseen mieheen. Ei tunneta, en usko hänen edes tietävän mun nimeä. Mutta näemme usein, ollaan samassa opiskelupaikassa.
Hän huomaa hyvin nopeasti hienovaraisetkin katseeni. Poikkeuksellisen tarkka havaitsemaan, kun katson häntä. Muutaman kerran Hän on katsonut minua ennen kuin minä häntä. Toisinaan tuntuu siltä, että silmämme ovat kuin magneetteja. Kerran hän ei ihan aluksi ilmeisesti huomannut minua, mutta sitten, kun katseemme kohtasivat, hän tajusi, kuka olin. Näin sen hänen kasvoiltaan, silmät ikään kuin syttyivät kulmkarvat kohosivat. Sellainen nopea ilme
Katsooko hän vain koska minä katson häntä, on ehkä hyvä huomaamaan asioita ympäristössään, ja minä kuvittelen asiaa vain väärään suuntaan..???
VOIKS TÄÄ MIES OLLA KIINNOSTUNU??
Anonyymi-ap
3
723
Vastaukset
- Anonyymi
Paras kiinnostuksen herättäjä on vastakiinnostus :)
- Anonyymi
Eiköhän se kiinnostunut ole. Ei muuta kuin juttelemaan siis, jos mies ei itse tule juttelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010