Minulla on lantiopohjatreeniä varten eri painoisia kuulia ja myös perifit -sovellus, jota voin todellakin suositella. Olen käynyt fyssarilla.
Minua kiinnostaa muiden kokemukset treenitavoista ja omakohtaisista hyödyistä. Jaetaan naiset tsemppiä ja hyviä kokemuksia toisillemme!
Jos lantionpohjan lihakset on kunnossa, onnistuuko keltään pissaaminen kuulat emättimessä siten ettei ne valu pissatessa pois?
Mitä tapoja treenata lantionpohjan kestävyyttä teillä on? Mitä välineitä? Mitä tuloksia?
Kerro omat kokemuksesi.
Parhaat vinkit ja kokemukset lantionpohjan lihasten treenaamisesta
Anonyymi-ap
2
1277
Vastaukset
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z2r4I2
- Anonyymi
Mua kiinnostaa myös millaisessa kunnossa lantionpohjan lihakset parhaimmillaan voi olla. Mitä temppuja kuulilla pystyy tehdä? Silleen kuitenkin ettei ne lihakset jää liian jumiin vaan et pystyy myös rentouttaa. Kertokaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377