Onko jollain kokemuksia tästä tai edes samantyyppisestä. Ensi viikon tiistaina alka Meilahdessa hoidot josta ei tietenkään kenelläkään ole kokemusta.
Syöpä levinnyt osittain myös maksaan.
Mieheni on kuitenkin vanha jo niin kuin itsekkin. Tammikuussa -24 täyttäisi 70 vuotta.
Sydänoireiden ja sen kuvauksen kylkiäisenä tarkkasilmäinen lääkäri huomasi että tuolla on jotain.
Se jotain on syöpätuumori ja jo samoissa kuvissa huomatiin että maksassa oli myös. jotain Siis keuhkosyöpä,
Vieläläkö tämänikäinen selviää hoidoista, ovat kait aika rankkoja. Täyttäisi 1/24 sen 70 vuotta jonka jo itse täytin.
Kerokaa kokemuksistanne minulle niin ehkä sitä kautta voisin hänelle saada tietoa joita ihmiset ovat kokeneet.
Keuhkosyöpä jossa jotain "lähettiläitä" myös maksassa
3
254
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä hoidoista selviää, mutta taudista selviäminen voi olla toinen juttu hoidoista huolimatta. Toivotaan parasta!
- Anonyymi
Jos kielitaitoa on niin kannattaa vilkaista, voi myös kääntää tietokoneella sivun suomeksi.
https://asociacionbanerji-blogspot-com.translate.goog/?m=0&_x_tr_sl=es&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=sc&_x_tr_sch=http
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738