Mitä maksatte yhtiövastiketta neliöltä, mitä vesimaksusta (kiinteä) ja mitä omasta autotallista vastiketta (kylmä vai lämmin ) neliöltä?
yhtiövastike ja autotalli vertailu
4
442
Vastaukset
- Anonyymi
Joka taloyhtiössä eri hinnat ei niitä voi vertailla. Mut 4€ aika yleinen vastike neliöltä
- Anonyymi
Näin just. Mulla menee veteen n. 30/kk, mut tänä vuonna voidaa mennä 25:een, oon täällä paljon ja siis oma mittari. Jossain isommassa kerrostalossa voi mennä vaikka 20, kun pesutupa, paljon reissutyöläisiä ja muita matkailijoita. Yhtiövastike kai 2,5-3 €/neliö, ja on sähkölämmitys (asun itse vuokralla). Täällä on autokatos "lämpötolpalla" ja kympin tais olla vuokra kuussa.
lajijasuris - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17924168R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Eri taloissa eri hinnat . Kai noin suunnilleen 4€ vastike neliöltä. Sauna Aksu noi 3-3.50 talous
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164