Kadjarin vm. 2016 sähköinen käsijarru lakkasi toimimasta. Merkkiliike on yrittänyt löytää vikaa jo kaksi kertaa. Uuden sähköjarrun vaihtaminen ei auttanut. Kolmas huolto tulossa. Netistä en ole oikein löytänyt vastaavaa, joten ei taida olla kovin yleinen vika. Joissakin Toyotoissa on ollut netin mukaan vastaavaa kyllä. Qashqaissa käytetään oletettavasti samanlaista sähköistä jarrua, joten onko kellään tietoa, missä vika voisi olla? Tai korjaamoa, joka osaisi löytää ongelman.
Renault Kadjar (Nissan Qashqai) sähköinen käsijarru ei toimi
4
690
Vastaukset
- Anonyymi
Minun autossa sähköjarru lopetti tominnan, mutta korjaamolla laittoivat uuden "KäsiJarruVaijerin" niitä on minun autossa Kaksi, eli toinen meni poikki ! En tiedä Renaultin jarruja, mulla on Ranskis Citroen Picasso.
- Anonyymi
Kiitti tiedosta, mutta ymmärtääkseni Kadjarissa ei ole enää noita vaijereita, vaan jarrut vaikuttavat suoraan takasatuloihin.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17925885c
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Huolto löysi kolmannella kerralla vian! Se oli käsijarrun painikkeessa, mikä sijaitsee kuskin ja vänkärin penkkien välissä. Tätä vähän itse epäilinkin, koska mäkilähtöpidätin kuitenkin toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748