Mahtavaa, kun aurinko alkaa taas lämmittää ja naiset siirtyvät sandaaleihin. Jos minkävärisiä varpaita pilkottaa sandaalien kärjistä ja suorastaan huutavat meitä fetissi miehiä suukottelemaan itseään.
Paras tirkistely paikka taitaa olla kauppojen naisten pukukopien edustat. Tietääkö joku konsteja päästä tsiigailemaan noita herkkuja salaa vielä lähempää? Ei oikein kehtaa mennä kysymään naisilta, viitsisivätkö he paljastaa jalkansa.
Kunnon aurinko lasit on kyllä joka pervoilijan vakiovarustus.
Ihanat naisten varpaat
23
5218
Vastaukset
- Footjob
..for summer!! :-)
- naikko
mietin just tänä aamuna ratikassa miten mukava ajatus että joku/jotkut miehet katselevat ja himoitsevat punaisiksi lakattuja varpaitani. Tylsää kun kaikki ei katso!
naikko kirjoitti:
mietin just tänä aamuna ratikassa miten mukava ajatus että joku/jotkut miehet katselevat ja himoitsevat punaisiksi lakattuja varpaitani. Tylsää kun kaikki ei katso!
Minä katson takuulla!
- Anu
poikakaverini lakkaa aina varpaankynteni ja on ihana katsella kun etumusta alkaa pullottaa. Taitaa tykätä hommasta minkä hänelle teetän........hih...
- naikko
antaisi poikaystävän (jos sellainen olisi) lakata vapaankynsiäni! Vaikka kädestä pitäen opettaisi, jälki ei ole tyydyttävä (kokeiltu on). Katsoa saa ja ihastella lopputulosta ja hiplata kun kynnet kuivat.
- ROUVA 36
naikko kirjoitti:
antaisi poikaystävän (jos sellainen olisi) lakata vapaankynsiäni! Vaikka kädestä pitäen opettaisi, jälki ei ole tyydyttävä (kokeiltu on). Katsoa saa ja ihastella lopputulosta ja hiplata kun kynnet kuivat.
Mulla on ainakin mies oppinut lakkaan tosi taitavasti varpaankynnet ja tekee muuten ranskalaisen manikyyrinkin tosi makeesti.Lakkauskertoja on 2-4 viikossa joten aina on varpaankynnet uusissa väreissä joista on tullut kehuja töissä ,mutta en kuitenkaan ole paljastanut että mieheni sen hoitaa.
- lakkaaja
ROUVA 36 kirjoitti:
Mulla on ainakin mies oppinut lakkaan tosi taitavasti varpaankynnet ja tekee muuten ranskalaisen manikyyrinkin tosi makeesti.Lakkauskertoja on 2-4 viikossa joten aina on varpaankynnet uusissa väreissä joista on tullut kehuja töissä ,mutta en kuitenkaan ole paljastanut että mieheni sen hoitaa.
Tehän olette aivan häkellyttäviä Naisia. Pitäkää linjanne, ihanat. Mies jalkojenne juureen. Se on oikea paikka miehelle. Ilmoittakaahan sitten heti kun eroatte, niin mennään saman tien naimisiin. Lakkaan päivittäin varpaankyntenne. Puhallan ne kuiviksi ja lopuksi osoitan nöyryyttä ja kunnioitusta nuolemalla palvoen ihania varpaitanne. Nam.
- Nimetön
että saa nuolla ja hyväillä jalkojani. Laitan mieheni siivoomaan, imuroimaan, pyykinpesuun, ym.
Jos ja sanon ....jos homma on tehty hyvin hän palkkioksi hyväillä ja nuolla jalkojani hetken aikaa.
- Lakatut varpaankynnet
joku minunkin varpaitani. Kiihotun mielettömästi siitä, jos joku katselee jalkojani sillä silmällä. Näitä miehiä vain tuntuu olevan harvassa? Kerran eksyin sänkyyn erään kanssa, joka nuoli varpaitani varmaan puolituntia... Se oli taivaallista.
- naikko
senkun käsket nuolemaan!
- Jasmasiin
Lakatut varpaankynnet ohuissa nyloneissa! Parasta mitä voi olla. Ihanaa nuolla ja hyväillä ja vaikka...
- varpaat aaaahhhh!!!!!
mä haluaisin nuolla joku hyvän näkösen naisen lakattuja varpaita aah ku olis taivaallista!
- Reija
varpaat aaaahhhh!!!!! kirjoitti:
mä haluaisin nuolla joku hyvän näkösen naisen lakattuja varpaita aah ku olis taivaallista!
Olen 4kymppinen nainen ja mielestäni minulla on kauniit varpaat ja punaiset lakatut kynnet. Käytän yleensä ohkasia sukkahousuja, joten sieltä ne näkyvät kyllä hyvin. Mutta ei kukaan mies ole osoittanut koskaan kiinnostustaan niitä kohtaan. Voi miten olisi ihanaa kun joku hieroisi ja suukkisia varpaitani.
- olisi
Reija kirjoitti:
Olen 4kymppinen nainen ja mielestäni minulla on kauniit varpaat ja punaiset lakatut kynnet. Käytän yleensä ohkasia sukkahousuja, joten sieltä ne näkyvät kyllä hyvin. Mutta ei kukaan mies ole osoittanut koskaan kiinnostustaan niitä kohtaan. Voi miten olisi ihanaa kun joku hieroisi ja suukkisia varpaitani.
Olisi kyllä nuolla ja palvoa naisen jalkoja/varpaita....kenkiäkin;)
- Kärpänen
naikko kirjoitti:
senkun käsket nuolemaan!
Kumpa kaikki naiset olisivat oivaltaneet tämän! Miehethän saa tekemään melkein mitä tahansa, toiset nätisti pyytämällä ja toiset komentamalla.
Olisipa kiva kuulla suustasi nuole! -komento, kun työntäisit jalkapohjaasi kasvojani kohden. - M39
Reija kirjoitti:
Minusta on todella suuri nautinto hyväillä käsin ja suudella naisen kauniisti lakattuja varpaita ja jalkapohjia. Valitettavasti vaimoni ei siitä kuitenkaan erikoisemmin pidä.
- Anonyymi
Reija kirjoitti:
Tänne ja heti! Mä teen sen mielelläni😋
- Anonyymi
olisi kirjoitti:
Olisi kyllä nuolla ja palvoa naisen jalkoja/varpaita....kenkiäkin;)
Mä haluaisi tehdä sen,
- Anonyymi
Reija kirjoitti:
Minä kyllä hieroisin ja suutelisin jalkojasi T.27v mies Helsingistä
- Anonyymi
Reija kirjoitti:
Minä kyllä voisin sen tehdä, 😋
- Anonyymi
Reija kirjoitti:
Moi olisi mukava kokeilla)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne ja heti! Mä teen sen mielelläni😋
Olisin halukas))
- spiked heels
Meillä aloitetaan päivä aamuisin ennen töihin lähtöä, että herätän vaimon päivään hyväilemällä hänen lämpöisiä varpaitaan jokaikinen aamu!!! Myös kevyt hieronta kuuluu kuvaan, vaan siinä useimmiten tulee seisokki joka välillä puretaan varpaita nuoleskellen samalla kun vaimo hieroo kalua joko käsin,tai joskus antaa kenkähoitoa joka on mulle se jokin. Ja illalla jatketaan samaan malliin, jolloin saan varpaiden ja jalkojen ohella myös käsitellä hänen kiinnostavia kenkiään joita kyllä riittää. Olet aivan oikeassa siinä et kesä on ihanaa aikaa näin jalka/kenkäfettarin kannalta, joskus on perin kiihottuneessa mielentilassa kun tulee vaikka kaupungilta kotiin...tänään kävi näin tidä kuinka ilta menee :-))) Tsemppiä!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955