Paras rammsteinin biisi???

Nimetön

No mikä nyt olisi paras mä en tiiä kun ne on kaikki yhtä hyvii no mitä mieltä te ootte???

11

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeese

Mä oon sitäpaitsi jo laittanu tälle keskustelupalstalle kappale kysymyksen jo,jos satuit näkemään. Mutta kuitenkin kun kerta laitoit saman kysymyksen kun mulla niin sit mun vastaukseni on Du hast niin kuin toisessa viestissä kerroin.

• viudevalle

varsinkin kun sitä videota katsoo useamman kerran niin arvaa että sitä on tehty kieliposkella. Toinen on Keine Lust, Links234 ja Mutter tietenkin! Wunderbar..

• Attention

...pitää joka kerta aloittaa uusi keskustelu? Keksikää uusia aiheita jos kerta pitää aloittaa uusi keskustelu.

• Minä

Samaa mieltä edellisen keskustelijan kanssa.

• minä kahjo

Rein Raus vai mitä Jaakko? Tiefer, tiefer sag es sag es laus tai jotain....

• Klintti Westwood

...AMERIKA! Paras raskaanrokin biisi 2000-luvulla!

• Der Sieger

Vaikee sanoo yhtä parasta, parhaita: Links 2-3-4, Ich Will, Spiel mit mir, Feuer Frei, Rammstein, Tier, Sonne ja Asche zu Asche, ehkä myös Eifersucht. Rauhallisemmista Wilder Wein, Nebel ja Seemann on hyviä.

Helvetin hyviähän nää kaikki biisit on!

• loppi

Legendaarisin ja parhain on tietysti Ich Will, siihen ei voi kyllästyä.

• JennUZkaLiiNi

Minusta tuo Final Fantasy X:n Jecht's Theme on paras. :D Se kun on vielä Rammsteinin esittämä. 8)

• Metzgermeister

Beenzin on ehdottomasti paras!

• Sonne

Kaikki biisit on upeita.!! Mut ylivoimaisesti parhaat on MEIN HERZ BRENNT ja KUSS MICH...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      302
      7661
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5989
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3548
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2007
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1885
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      20
      1733
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1599
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      66
      1406
    Aihe