Jos on niin vois toimia mulle hinsausturvana jos elnakki hyytyy.
Onko kukan menosa kotkaaan?
12
302
Vastaukset
- Anonyymi
"hinsausturvana" Kotkaan. Palstavahti
- Anonyymi
Voisitko laittaa tänne yhteystetosi, niin että voitaisiin sopia tarkka aika ja paikka missä voitaisiin tavata? Ja vielä se milloin olet menossa Kotkaan?
- Anonyymi
Niuvan parkkipaikka, autopaikka nro 12.
Portista eteenpäin ja sitten vasemmalle.
- Anonyymi
Odota vaihdan ensin jakohihnan Elnakkiini.
- Anonyymi
Kädettömän ei kannata itse yrittää vaihtaa jakohihnaa, eikö vauhtipyörävelisi voisi vaihtaa sen puolestasi?
- Anonyymi
Kyllä Palstavahti osaa sen itse vaihtaa, kun ensin pää selviää Juhannuksesta.
- Anonyymi
Ikävä tuottaa sinulle pettymys palstavahtireino, mutta ei sinun pääsi tule ikinä paranemaan.
- Anonyymi
miksi Palstavahti epäilee , etteikö Elnakki kestä Kotkaan asti??
Tosin sinun vikalistasi Elnakista on karmeaa luettavaa- Anonyymi
Vauhtipyörävelini varoitti lähtemästä kotimatkalle ennen kulkimeni kunnnon tarkastamista ,joudun olemaan täällä Kuopissa montapäivää ennen kun pääsen menemään takaisin Kotkaan vakituiselle asumukselleni
Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
Näin meillä täällä Kuopiossa osataan
USEAMMILLA Suomen pelastuslaitoksilla on luovuttu palomies-termin käytöstä.
Savon Sanomat uutisoi maanantaina, että Pohjois-Savon pelastuslaitos on korvannut palomies-termin sanalla pelastaja. Ylipalomiehestä sen sijaan tuli vanhempi pelastaja ja paloesimiehestä pelastusryhmän johtaja.
Palstavahti yötä päivää- Anonyymi
Veljeni titteli on nyt sitten ylivauhtipyöräasentaja!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311