Vinkki paroneille! Jos kaipaatte lisätuloja (kun bisneksennehän eivät oikein suju) niin KA ja VL ...

Anonyymi-ap

... tarvitsevat paljon kuskeja. Hattu kouraan nyt vaan ja kuskin töitä anelemaan. Jos oikein nöyriä olette, niin jopa te voitte päästä menestyjille kuskeiksi! Pula kuskeista on sen verran kova.

MUAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BUOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!

24

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävä kyllä, molemmat yhtiöt, KA ja VL, rypevät valtavissa tappiossa ja tuollaisissa yhtiöissä tahtoo olla kuljettajapulaa.
      Itse olen isohkossa firmassa ja ei meillä ole mitään vaikeuksia saada työntekijöitä.

      • Anonyymi

        Yksi syy Koiviston ja Valkeakosken kuskipulaan on kaluston luokattoman huono kunto. Pitkilläkin linjoilla käytettävät autot alkavat olemaan elinkaarensa loppusuoralla ja kun vielä huolto on osittain laiminlyöty, ei niillä ole kiva tehdä töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi syy Koiviston ja Valkeakosken kuskipulaan on kaluston luokattoman huono kunto. Pitkilläkin linjoilla käytettävät autot alkavat olemaan elinkaarensa loppusuoralla ja kun vielä huolto on osittain laiminlyöty, ei niillä ole kiva tehdä töitä.

        Ai miten niin osittain?
        Ihan täysin nuo raadot on huoltamatta.


      • Anonyymi

        Firma oli joskus iso. Nyt se on enää pienehkö. Ei isohko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Firma oli joskus iso. Nyt se on enää pienehkö. Ei isohko.

        VL oli tosiaankin joskus iso firma. Automäärä ei ollut iso, mutta taloudellisesti se oli iso ja mahtava. Nyt se on vain varjokuva entisestä, kituva ja kuihtuva vääriä valintoja tehnyt yritys. Ei voi sanoa pienehkö, vaan oikeasti pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL oli tosiaankin joskus iso firma. Automäärä ei ollut iso, mutta taloudellisesti se oli iso ja mahtava. Nyt se on vain varjokuva entisestä, kituva ja kuihtuva vääriä valintoja tehnyt yritys. Ei voi sanoa pienehkö, vaan oikeasti pieni.

        VL on pieni mutta pippurinen. Sen on Paunukin saanut nahoissaan tuntea. Ja pienihän sekin nykyään on, muttei pippurinen. Flegmaattinen paremminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VL on pieni mutta pippurinen. Sen on Paunukin saanut nahoissaan tuntea. Ja pienihän sekin nykyään on, muttei pippurinen. Flegmaattinen paremminkin.

        No nyt ei voi oikein sanoa VL:n koosta ja menestyksestä mitään, koska ovat päättäneet salata tulostietonsa PRH:lta. Jos niingon veikata pitäisi, niin salailu johtuu hieman negatiivisesta tuloksesta ja omavaraisuuden romahtamisesta.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        ❤️ ­­N­­y­­m­f­­­o­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17935161k

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onko VL:n pallomahaiset alkoholistikuskit ryypänneet korttinsa vai mistä kuljettajapula olisi tullut

    • Anonyymi

      Voi VL poloista! Nyt se kuvittelee Lahti-Helsinki-Vantaa lentokenttävuoron tuovat sille kultaa ja kunniaa. Typerä ajatuskin.

      • Anonyymi

        Eikö ole aika lapsellista ilkkua niille, jotka yrittävät? Paronithan koittivat estää kokonaan kaikki uudet päänavaukset (uhkat sukuoikeuksilleen) vaatimalla 2 vuoden pakkoliikennöintiä uusilla reiteillä. (Viranomainen oli LAL:n talutusnuorassa sukuoikeusaikana.) Onko edes olemassakaan tehokkaampaa tapaa tappaa kaikki uudet innovaatiot jo ennen kuin ne ehtivät syntyäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole aika lapsellista ilkkua niille, jotka yrittävät? Paronithan koittivat estää kokonaan kaikki uudet päänavaukset (uhkat sukuoikeuksilleen) vaatimalla 2 vuoden pakkoliikennöintiä uusilla reiteillä. (Viranomainen oli LAL:n talutusnuorassa sukuoikeusaikana.) Onko edes olemassakaan tehokkaampaa tapaa tappaa kaikki uudet innovaatiot jo ennen kuin ne ehtivät syntyäkään?

        " Paronithan koittivat estää kokonaan kaikki uudet päänavaukset (uhkat sukuoikeuksilleen) vaatimalla 2 vuoden pakkoliikennöintiä uusilla reiteillä. "

        Miten sinä tuon noin päin käännät, lakihan oli tuo.
        Esimerkiksi Vuorela ja Savonlinja hakivat yhtä vuoroa samalla aikataululla Helsinkiin ja molemmille tuo myönnettiin, siinä sitten ajeltiin kaksi vuotta peräkkäin.
        Pekka ja Lauri pyhä keksivät sitten, että houkutellaan pikku firmoja hakemaan itse liikenneluvat, ja kun linja ei sitten kannattanutkaan, se lopetettiin, ja samalla kaatui noita pikku firmoja, joiden uusien lupien saanti tyssäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Paronithan koittivat estää kokonaan kaikki uudet päänavaukset (uhkat sukuoikeuksilleen) vaatimalla 2 vuoden pakkoliikennöintiä uusilla reiteillä. "

        Miten sinä tuon noin päin käännät, lakihan oli tuo.
        Esimerkiksi Vuorela ja Savonlinja hakivat yhtä vuoroa samalla aikataululla Helsinkiin ja molemmille tuo myönnettiin, siinä sitten ajeltiin kaksi vuotta peräkkäin.
        Pekka ja Lauri pyhä keksivät sitten, että houkutellaan pikku firmoja hakemaan itse liikenneluvat, ja kun linja ei sitten kannattanutkaan, se lopetettiin, ja samalla kaatui noita pikku firmoja, joiden uusien lupien saanti tyssäsi.

        Laki oli LAL:n sanelema


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laki oli LAL:n sanelema

        Edunvalvontaorganisaatiot ovat sellaisia, joiden tehtävänä on käydä keskusteluja eri tahojen kanssa ja saada omia näkökantojaan huomioiduksi.
        Ja voin kokemuksesta sanoa, että ministeriössä osattiin olla erittäin tiukkoja, eikä heille kukaan sanellut mitään.
        Hieman kyseenalaista on se, että viranomaistaholla työskentelee lähiomaisia päättämässä asioista.


      • Anonyymi

        Eikö tuo ole koskilaisilta ihan hyvä veto Alamäen konkurssin jälkeen? Juna ei noihin aikoihin ole kentältä Lahteen vaihtoehto.


      • Anonyymi

        Yksityiselämän tragediat ovat aina ikäviä ja yksityisinä ne pysyköön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityiselämän tragediat ovat aina ikäviä ja yksityisinä ne pysyköön.

        Suuri Johtaja siis vaihtoi nuorempaan kun edellisestä ei ollut enää apua viranomaisiin vaikuttamisessa ja sisäpiirin tiedon saamisessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri Johtaja siis vaihtoi nuorempaan kun edellisestä ei ollut enää apua viranomaisiin vaikuttamisessa ja sisäpiirin tiedon saamisessa?

        Onneksi ei kuitenkaan ajele kännipäissään vaarantaen muiden tienkäyttäjien turvallisuuden!

        Taisi totisesti olla LAL:ille melkoinen ylläri ja ikikatkeruuden aihe kun yhtäkkiä viranomaiset ei enää olleetkaan heidän talutusnuorassaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei kuitenkaan ajele kännipäissään vaarantaen muiden tienkäyttäjien turvallisuuden!

        Taisi totisesti olla LAL:ille melkoinen ylläri ja ikikatkeruuden aihe kun yhtäkkiä viranomaiset ei enää olleetkaan heidän talutusnuorassaan?

        Oliko Laurin viranomaisvaikuttaminen ns. parempaa vaikuttamista? Eikö tosiaankaan mielestäsi ollut mitään kyseenalaista, jos samasta taloudesta toinen osapuoli voi suoraan vaikuttaa toisen yritystoimintaan? Ihmettelen suuresti, että tähän ei aikoinaan puututtu millään tavoin. Kyllähän liikenneministeriön virkahenkilölläkin on esimies, jonka tehtävä olisi ollut valvoa alaisensa edesottamuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri Johtaja siis vaihtoi nuorempaan kun edellisestä ei ollut enää apua viranomaisiin vaikuttamisessa ja sisäpiirin tiedon saamisessa?

        Jos näin on käynyt, tyyli on täsmälleen sama jolla Lauri kohteli aikaisempia yhteistyökumppaneitaan. Kun heistä ei enää ollut mitään hyötyä, saattoi yllättäen tulla vaikkapa haaste raastupaan. Kuka voi vakavasti tehdä bisnestä tällaisen henkilön kanssa?


    • Anonyymi

      Uuteen Lahti-Helsinki-Vantaa vuoron ajamiseen riittää varmaan henkilöautokortti?
      Ajettaneen jollain Auriksella.

      • Anonyymi

        En hyväksy varkaita enkä vääriä valtiaita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyväksy varkaita enkä vääriä valtiaita!

        Mukava kuulla, mutta miten tämä liittyy aiheeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla, mutta miten tämä liittyy aiheeseen?

        Kirjoittaja ei ehkä hyväksy punapöksyjä eikä tappiollista muiden varallisuuden polttamista?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      49
      2245
    9. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2238
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    Aihe