Mielestäni tämä tulisi hyväksyä ainakin tässä maassa oikeudeksi vähintään siinä missä jotkut toiset asiat, joita nimitetään "oikeudeksi". Mielestäni ei ole mitään ainakaan todempaa oikeutta kuin em. herrojen oikeus. Ainakaan en ikinä itse ole saanut sellaisesta mitään iloa.
Auvisen ja Saaren oikeus
Anonyymi-ap
3
545
Vastaukset
- Anonyymi
Itselleni on täysin epäselvää, mitä olisin menettänyt, jos olisin itse jo keksinyt ensimmäisenä tällaisen oikeuden ja toteuttanut sitä lukiossa tai jo yläasteellakin. Olen s. 1980-l ja kotoisin läntisestä kehyskunnasta.
- Anonyymi
Heil, Antti Adolf Lindtman, kuiskaukset ja huudot jatkuvat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144