Töissä en viitsi alkaa kikkailemaan. Toiselle pitää antaa työrauha kuitenkin. Varsinkin kun ei tiedä onko toisella yhtään kiinnostusta.
Harmi ettei meistä tullut matchia Tinderissä.
30
1158
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai se että kertoo olevansa kiinnostunut toisesta haittaa? Vaikka samassa paikassa ollaankin töissä? 🙂 eri jos alkaa vainoamaan jos toinen kertoo että ei kiinnosta siinä mielessä.
- Anonyymi
Noo. Eiköhän se jo kerro kaiken olennaisen kun ei tullut match.
- Anonyymi
Se onkin harmi jos töissä kiinnostuu toisesta. Ei halua leimautua häiriköksi. Itse olen kerran yhdestä mies työntekijästä joutunut sanomaan esimiehille, kun alkoi lähentelemään. Sai varoituksen tästä.
Nyt työyhteisössä mies, jonka taas toivoisin ottavan kontaktia. Itse en taas kehtaa juuri yllämainituiden syiden vuoksi lähestyä liikaa.
Ollaan puolin ja toisin katseita vaihdettu. Onko ideoita, mikä olis paras tapa saada yhteys?- Anonyymi
Ei kai oman kiinnostuksen asiallinen ilmaiseminen sanallisesti ole ahdistelua tai lähentelyä ? Eri asia jos jatkaa, vaikka kiinnostus ei olisi molemminpuoleista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai oman kiinnostuksen asiallinen ilmaiseminen sanallisesti ole ahdistelua tai lähentelyä ? Eri asia jos jatkaa, vaikka kiinnostus ei olisi molemminpuoleista.
Sekin vaikeus on mennä sanomaan tuota kiinnostusta toiselle. Miten sen ottaa esille? Pitäis olla rohkeutta melko paljon. Ja töissä voi pahimmassa tapauksessa joutua päivittäin näkemään jos tunteet ei kohtaakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin vaikeus on mennä sanomaan tuota kiinnostusta toiselle. Miten sen ottaa esille? Pitäis olla rohkeutta melko paljon. Ja töissä voi pahimmassa tapauksessa joutua päivittäin näkemään jos tunteet ei kohtaakkaan.
Noo, me nähään enää kaks viikkoa. Sitten olen taas hommissa toisella osastolla. Eipä me varmaan enää sitten nähdä. Ehkä jos joskus joudun tuuramaan siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo, me nähään enää kaks viikkoa. Sitten olen taas hommissa toisella osastolla. Eipä me varmaan enää sitten nähdä. Ehkä jos joskus joudun tuuramaan siellä.
Ei ihan täsmää mutta melkein. Olen itse lomalla ja sinä olet myös...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli hoitsulta lääkärille. Pus pus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli hoitsulta lääkärille. Pus pus.
Voi kuule. Lääkärit ei kuulu tähän yhtälöön. Pus pus vaan sullekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule. Lääkärit ei kuulu tähän yhtälöön. Pus pus vaan sullekkin.
No tuskin tällaseen yhtälöön kuuluu tuon tason ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin tällaseen yhtälöön kuuluu tuon tason ihmisiä.
Ihmisiä nekin vaan ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä nekin vaan ovat.
No en usko että tähän alentuisivat. Luulisi että Ok paremmat kommunikointi yhteydet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en usko että tähän alentuisivat. Luulisi että Ok paremmat kommunikointi yhteydet.
Totta. Ne käyttää telepatiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Ne käyttää telepatiaa.
Se onkin loistava keino. Puspus
- Anonyymi
En onneksi moista sovellusta edes käytä
- Anonyymi
Loma loppui ja oon niin loman tarpeessa.
- Anonyymi
Katseet kertoi enemmän kuin tuhat sanaa
- Anonyymi
Harmi ettei tästä tullut mitään. Tykkäsin susta niin paljon ❤️
- Anonyymi
Ethän sinipaitainen tarjoilija nainen jätä ilman halauksia vaikkei meillä tullut tinderissä mathcia
- Anonyymi
Vieläkö sut sieltä tinderistä löytää?
- Anonyymi
Ei löydä. Siellä on enimmäkseen pelkkiä keikistelijöitä. 99% naisista swaippasin rastia.
-Aloittaja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256