Kiinnostaisi mistä marketeista, kioskeista jne. saisi laitteen ja tarvikkeita jatkossakin edullisesti. Alan liike kaupungista löytyy kyllä ja sinne suuntaankin vielä kunhan edullisesti pääsee alkuun.
Sähkötupakat Lappeenrannasta?
4
233
Vastaukset
- Anonyymi
Mua kiinnostas kans paljon maksaa Veevit ja sen lisälitkut Ärrällä 🤔
- Anonyymi
Mene hyvä ihme ärrälle kysymään. Kyllä ne hinnan kertoo. Pelkäätkö noin paljon häpäiseväsi itsesi? Jos olet aikuinen niin en ollenkaan ymmärrä tuota puskissa huutelua kun asia selviää helposti menemällä paikanpäälle. Minä kyllä tiedän veevin hinnan kun menin kioskille ja kysyin. Ostin ja olen käyttänyt silloin tällöin. Mutta voin sen sanoa että halvemmaksi tulee kun ostaa kunnon laitteen liikkeestä joissa niitä myydään ja sekoittaa nesteen itse.
Jos olet taas alaikäinen niin hinnan kyselyn ymmärtää. Pitäähän hakijalle antaa riittävästi rahaa. Mutta jos olet alaikäinen niin älä edes harkitse - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene hyvä ihme ärrälle kysymään. Kyllä ne hinnan kertoo. Pelkäätkö noin paljon häpäiseväsi itsesi? Jos olet aikuinen niin en ollenkaan ymmärrä tuota puskissa huutelua kun asia selviää helposti menemällä paikanpäälle. Minä kyllä tiedän veevin hinnan kun menin kioskille ja kysyin. Ostin ja olen käyttänyt silloin tällöin. Mutta voin sen sanoa että halvemmaksi tulee kun ostaa kunnon laitteen liikkeestä joissa niitä myydään ja sekoittaa nesteen itse.
Jos olet taas alaikäinen niin hinnan kyselyn ymmärtää. Pitäähän hakijalle antaa riittävästi rahaa. Mutta jos olet alaikäinen niin älä edes harkitseJos tiedät hinnan niin miksi sitä ei voi kertoa 😅
En ole alaikäinen, etsin vaihtoehtoa 30 vuotta jatkuneelle tupakoinnille. Haluaisin selvittää kaikki tarjolla olevat vaihtoehdot ilman että liikun kävellen toiselta puolen kaupunkia, joka liikkeessä samat asiat kysellen esmes reittiä Prisma- Kauppakadun Ärrä - Cittari - Tokmanni - Valtakadun alan liike. - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17940722t
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000