Olen 20-vuotias mies ja olen jonkin aikaa ajanut partaa, parrankasvu alkoi minulla melko myöhäisessä vaiheessa. Ongelmani on siis se että kun ajan partani niin siihen jää sellainen tosi lyhyt sänki jota en saa pois. Olen kokeillut muutamaa sähköistä partakonetta ja höylääkin vaahdolla mutta aina siihen leukaan ja leuan alapuolelle jää hitusen sänkeä jonka kyllä tuntee kun kädellä koittaa ja näkee kun läheltä katsoo. Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa vai enkö vain osaa ajaa partaa oikein?
En saa ajettua sänkeä pois
3
455
Vastaukset
- Anonyymi
Suoritustekniikka voi olla vielä vähän hakusessa. Sänki kyllä jää, jos ei höylää oikeaan suuntaan esim. leuan alta ylöspäin. Toki kannattaa höylätä ensin alaspäin ja viimeistellä ylöspäin höyläämällä.
- Anonyymi
Kaulassa oleva lyhyt sänki lähtee helpommin partakoneella kuin höylällä. Se tosin edellyttää, että käy ensin suihkussa (pehmentää partakarvat) ja sen jälkeen levittää kaulaan ja leukaan parranajoöljyä. Vasta sen jälkeen ihosta saa täysin sileän partakoneella ja ilman ihoärsytystä ja haavoja.
Partahöylällä parhaillakin terillä (esim. Feather) sen sijaan sää aina lyhyt sänki erityisesti kaulaan, vaikka mitä tekisi. - Anonyymi
Ei kaikkea ole pakko ajaa pois. Ei haittaa mitään, vaikka sen aina jättäisikin sinne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211