Täällä kun jyllää Girlpower, eli enemistö on naispuolisia sanailijoita. Luulisin ja uskon saavani selvyyden ns: Naisen vaistoon.
Onko sitä ja mitä se viimekädessä tarkoittaa? Vai onko se naistenlehtien luomaa myyttistä, salaperäistä kykyä, mitä miehet eivät mitenkään käsitä?
Aavistuksia, arvauksia, tuntemuksia ja epäilyjä joihin voi vedota aina jälkikäteen. Sitähän se viimekädessä on.
Kyllä tuohon mieskin pystyy, joissain tapauksissa jopa paremmin kuin nainen.
Naisen vaisto?
47
3085
Vastaukset
- taikanainen
naisen vaistoon tulee tietenkin naisten erilaisesta aivotoiminnasta. Nainenhan ajattelee molemmilla aivopuoliskoilla yhtaikaa, miehen käyttäessä vain yhtä puolta kerrallaan.
Näin nainen, samalla kun miettii asioita järkevästi, myös pyörittelee asioiden tunnepuolia samalla. Näin hän voi "nähdä" tiettyjen toimien seurauksia jo etukäteen.
Tähän perustuu myös tuo kuuluisa rivienvälien lukeminen, tavallaan aistii kirjoituksesta kirjoittajan mielentiloja. Puhutussa sanassakin näitä mielentiloja ja rivienvälejä voi seurata....siis ainakin nainen. :))Miehen ennakoivasta vaistossa otan ihan konkreetisen esimerkin. Miehethän eivät tunnetusti viihdy ostoksilla naisen kanssa. Tähän on yksinkertainen syy.
Mies tietää että nainen on se "heikompi astia" joka shoppailessa mielellään ostaa tuotteita joita ei edes tarvita. Nainen ei pysty ajattelemaan ale-myynneissä järkevästi. Naisilla katoaa ajan ja paikan taju täysin. Ehkä nuo molemmat aivopuoliskot riitelevät keskenään?
Mies sitä vastoin hyvin harvoin tekee heräte ostoksia. Poikkeuksia kyllä löytyy, mutta uskon heidän silti olevan vähemmistö.
Miehen putkiaivot neuvovat häntä jäämään autoon odottamaan:)- taikanainen
Waffen-ss kirjoitti:
Miehen ennakoivasta vaistossa otan ihan konkreetisen esimerkin. Miehethän eivät tunnetusti viihdy ostoksilla naisen kanssa. Tähän on yksinkertainen syy.
Mies tietää että nainen on se "heikompi astia" joka shoppailessa mielellään ostaa tuotteita joita ei edes tarvita. Nainen ei pysty ajattelemaan ale-myynneissä järkevästi. Naisilla katoaa ajan ja paikan taju täysin. Ehkä nuo molemmat aivopuoliskot riitelevät keskenään?
Mies sitä vastoin hyvin harvoin tekee heräte ostoksia. Poikkeuksia kyllä löytyy, mutta uskon heidän silti olevan vähemmistö.
Miehen putkiaivot neuvovat häntä jäämään autoon odottamaan:)kuvitteelista naisen käyttäytymistä, miesten keksimä veruke, ettei tarvitsisi lähteä mukaan ostoksille :))
Nainen kuitenkin vaistoaa siellä ostoksilla huumassa pyöriessäänkin, että näitä tuotteita hän tai joku läheinen tulee takuulla JOSKUS tarvitsemaan. Tai jos ei tarvitse, niin onhan ne kirpputorit keksitty. Tai voi lahjoittaa keräyksiin. Tai...
Monia vaihtoehtoja on nainen miettinyt !!
Sitäpaitsi, jos nainen ostaa vääränkokoisia vaatteita, koska halvalla nyt saa alesta, niin hän on päättänyt muokata itsensä vaatteisiin sopivaksi. Järkevää, eikö vaan.;) taikanainen kirjoitti:
kuvitteelista naisen käyttäytymistä, miesten keksimä veruke, ettei tarvitsisi lähteä mukaan ostoksille :))
Nainen kuitenkin vaistoaa siellä ostoksilla huumassa pyöriessäänkin, että näitä tuotteita hän tai joku läheinen tulee takuulla JOSKUS tarvitsemaan. Tai jos ei tarvitse, niin onhan ne kirpputorit keksitty. Tai voi lahjoittaa keräyksiin. Tai...
Monia vaihtoehtoja on nainen miettinyt !!
Sitäpaitsi, jos nainen ostaa vääränkokoisia vaatteita, koska halvalla nyt saa alesta, niin hän on päättänyt muokata itsensä vaatteisiin sopivaksi. Järkevää, eikö vaan.;)Ei tuo niin kauhean kuvitteelista ole. Miehethän siellä autossa istuvat miettien ja pohtien kuinka ymmärtäisivät naisia:)
Nojooo. Naisethan suhtauvat ostamiinsa tavaroihin usein tunteenomaisesti. Heillä ei tavaralla ole vain käyttöarvoa.- MillaN
Waffen-ss kirjoitti:
Ei tuo niin kauhean kuvitteelista ole. Miehethän siellä autossa istuvat miettien ja pohtien kuinka ymmärtäisivät naisia:)
Nojooo. Naisethan suhtauvat ostamiinsa tavaroihin usein tunteenomaisesti. Heillä ei tavaralla ole vain käyttöarvoa....pidä paikkaansa, että naiset suhtautuvat ostamiinsa tavaroihin tunteenomaisesti.
Minulla on vanha toimiva auto, hitsattu vähän sieltä sun täältä, vie vähän bensaa ja öljyä enkä suhtaudu autooni tunteenomaisesti...pyh! :D
Minulla ei ole mitään tunteita autoani kohtaan, jos se sippaa, niin sippaa eikä itketä yhtään...se on vain käyttöesine millä pääsen paikasta aa paikkaan pee.
Näin mitä miesten juttuja olen kuunnellut autoista, niin tuntuu siltä, että miehet suhtautuvat tavaroihin, esim. autoihin tunteella. Hellästi sitä kiillottaen melkein joka päivä...miehille se on vielä kaiken lisäksi status.:DD - taikanainen
Waffen-ss kirjoitti:
Ei tuo niin kauhean kuvitteelista ole. Miehethän siellä autossa istuvat miettien ja pohtien kuinka ymmärtäisivät naisia:)
Nojooo. Naisethan suhtauvat ostamiinsa tavaroihin usein tunteenomaisesti. Heillä ei tavaralla ole vain käyttöarvoa.on lempivaatteita, lempimukeja, lempihajuvesiä...
Vaan kylllä miehetkin suhtautuvat ostamiinsa tavaroihin tunteellisesti,esim. auto, vene, golfmaila....Mieshän suorastaan palvoo omistamiaan esineitä... - Plumbago
Waffen-ss kirjoitti:
Miehen ennakoivasta vaistossa otan ihan konkreetisen esimerkin. Miehethän eivät tunnetusti viihdy ostoksilla naisen kanssa. Tähän on yksinkertainen syy.
Miehen putkiaivot neuvovat häntä jäämään autoon odottamaan:)Odotavia miehiäkin siis on, autoissa, kauppojen edessä. Hyvin tuttua.
Kun mies menee ostamaan jotain, hän menee systemaattisesti pisteestä aa pisteeseen bee, ostaa, ja homma on siinä.
Entäs nainen? Hän tapaa pisteen aa jälkeen ystävän, hoitaa ihmissuhteita, käy kahvilla, tapaa toisen tutun, menee hänen kanssaan pisteeseen cee, ceessä tulee ajatus pisteestä dee, deessä heräteostos, paluumatkalla pistettä ee ei voi ohittaa, ostos, äffästä jotain tarpeellista myös mukaan...
...Onkin kiire kotiin...
Piste bee käydään huomenna... - tähtitoimittaja ejk
MillaN kirjoitti:
...pidä paikkaansa, että naiset suhtautuvat ostamiinsa tavaroihin tunteenomaisesti.
Minulla on vanha toimiva auto, hitsattu vähän sieltä sun täältä, vie vähän bensaa ja öljyä enkä suhtaudu autooni tunteenomaisesti...pyh! :D
Minulla ei ole mitään tunteita autoani kohtaan, jos se sippaa, niin sippaa eikä itketä yhtään...se on vain käyttöesine millä pääsen paikasta aa paikkaan pee.
Näin mitä miesten juttuja olen kuunnellut autoista, niin tuntuu siltä, että miehet suhtautuvat tavaroihin, esim. autoihin tunteella. Hellästi sitä kiillottaen melkein joka päivä...miehille se on vielä kaiken lisäksi status.:DDja jostain vanhasta rotiskosta luopuminen on miehille ihan kamalaa.. vaikka se kottero olisi suurimman osan aikaa kulkenut parhaiten hinaamalla, ohhoijakkaa.
Hyvä kun muistutit tuosta öljystä ja varsinkin bensasta, köh... - MillaN
tähtitoimittaja ejk kirjoitti:
ja jostain vanhasta rotiskosta luopuminen on miehille ihan kamalaa.. vaikka se kottero olisi suurimman osan aikaa kulkenut parhaiten hinaamalla, ohhoijakkaa.
Hyvä kun muistutit tuosta öljystä ja varsinkin bensasta, köh......niin, miehillä se tunnearvo nousee käyttöarvon edelle.:)
- Jermu
eikä muuten sisältänyt kiroitushäröä...
- tähtitoimittaja ejk
mytty on hyvä sana! Mutta erittäin tärkeän hajatelman mukaisesti naista ei ole tarkoitettukaan ymmärrettäväksi, vaan rakastettavaksi. ;))
- MillaN
...että on, kyllä nainen vaistoaa paljon erilaisia asioita.
Muistan kun tyttäreni tuli luokseni. Joimme kahvia ja katselin häntä...tunsin ja näin hänessä muutoksia ja mietin mitä ne tarkoittavat. Siinä istuessamme ja juteltuamme niitä näitä, yht'äkkiä välähti päähäni...hän on raskaana...en sanonut mitään ja menimme olohuoneeseen istumaan. Hän istui sohvalla ja aloitti: "Äiti, minulla olisi asiaa..." Keskeytin hänet ja sanoin: "Tiedän, olet raskaana." Tyttäreni katsoi minua ihmeissään, miten voit tietää, minä olen vasta kolmannella kuukaudella raskaana.
Hyvä esimerkki naisen vaistosta.:) - merliNelli
se naisen vaisto juuri selityksiä tarvi:D
Se on sellainen tunne, joka vaan tulee ja on yleensä vielä oikeassakin:D
Tuota, naiset puhuvat enemmän ja usein tulee itsekkin sanottua ne legendaariset sanat...mitä minä sanoin:D...miehet eivät niinkään julkituo omia aavistuksiaan, olisikohan suurin ero tuossa.
Tietenkin naisen aivot toimivat täydellä teholla jatkuvasti ja kyky käsitellä montaa asiaa yhtaikaa sekä johtopäätösten tekeminen on vertaansa vailla, tuohon kun vielä lisää tauottoman puheen pulputuksen, niin se on siinä:D
Nou hätä, naiset tarvivat kuitenkin uskollisia kuuntelijoita ja todistajia ilmiömäisille kyvyilleen:DDD - manchester
..ettäkun riittävän usein luulee, joskus osuu kohdalleenkin...
*toivoo armahdusta* :)- Angiina
Olen siinä mielessä tämän Eesaun kanssa samoilla linjoilla, että minusta on ylipäätään parempi yrittää välttää kaikkea romantisointia ja mystifiointia. Ilman niitäkin elämä on ihan riittävän vaikeaselkoista.
Intuitio ei kiinnity sukupuoleen. Ihminen, joka kykenee havainnoimaan ja analysoimaan itseään: omia tunteitaan ja käyttäytymistään, kykenee yleensä havainnoimaan myös ympäristöään. Tosin, koska pienet tytöt edelleen leikkivät barbeilla ja kuvittelevat olevansa kaupantätejä eli kaikkea sellaista, jossa vaaditaan itsen ja toisten huomioon ottamista, naisten intuitiiviset taidot ovat yleensä kehittyneempiä kuin miesten. - manchester
Angiina kirjoitti:
Olen siinä mielessä tämän Eesaun kanssa samoilla linjoilla, että minusta on ylipäätään parempi yrittää välttää kaikkea romantisointia ja mystifiointia. Ilman niitäkin elämä on ihan riittävän vaikeaselkoista.
Intuitio ei kiinnity sukupuoleen. Ihminen, joka kykenee havainnoimaan ja analysoimaan itseään: omia tunteitaan ja käyttäytymistään, kykenee yleensä havainnoimaan myös ympäristöään. Tosin, koska pienet tytöt edelleen leikkivät barbeilla ja kuvittelevat olevansa kaupantätejä eli kaikkea sellaista, jossa vaaditaan itsen ja toisten huomioon ottamista, naisten intuitiiviset taidot ovat yleensä kehittyneempiä kuin miesten...Eesaun..*hmph*
Muuten, minä romantisoin ja mystifioin jatkuvasti, että niinku linjaristiriitaa kuitenkin pukkaa..
Kaikki omituinen ja outo on vähän hiton kiinnostavaa.. - Angiina
manchester kirjoitti:
..Eesaun..*hmph*
Muuten, minä romantisoin ja mystifioin jatkuvasti, että niinku linjaristiriitaa kuitenkin pukkaa..
Kaikki omituinen ja outo on vähän hiton kiinnostavaa..Selvä on, herra vänrikki. Kuhan ette vai ala taas niit aavemarioit määräilemmää. Se on kuulkaas vänskä sil taval, et miul ois täällä nyt kovast paljo muutakkii tekemist, ku teiän aavemarioit luetella.
- manchester
Angiina kirjoitti:
Selvä on, herra vänrikki. Kuhan ette vai ala taas niit aavemarioit määräilemmää. Se on kuulkaas vänskä sil taval, et miul ois täällä nyt kovast paljo muutakkii tekemist, ku teiän aavemarioit luetella.
...taas pari sulle heittää...mutta olkoon nyt sitten jos kerran oot kiiruinen. Ja kun nyt sitten vihdoin olen upseeri ja herrasmies :)
Ehkäpä osa selitystä voisi olla tuossa naisen ja miehen fyysisen rakenteen muodossa:-)
Nainen luontaisesti tutkii ja sisäistää elämää itsessään.Nainen vastaanottaa elämän ja mies taas sen antaa.Nainen avautuu ja mies tulee naiseen.
Nainen luo tilassa ja mies taas ottaa tilan haltuunsa.
Mutta taas jos menemme näiden sukupuolisten erovaisuuksien yli ja tarkastelemme sitä ihmislajisuudesta , niin onko ero ,niin mittava kuitenkaan vaiston ollessa kysymyksessä.
Mihin vaisto perustuu? Jos sen näkisi olevan osana intuitiivisyyttä , niin kyky on molemmilla sukupuolilla ja erot enemmänkin yksilö eroja.
Intuitiivisyys taas on älyn korkeita värähtelytaajuutta ja kehittyneessä muodossaan äly vahvistaa hyvän vaiston.
Puhuttaessa vastonvaraisesta toiminnasta, voi kysymyksenä olla luuleminen ja kuvitteellisuus.
Puhtaammassa muodossa kysymyksen ollessa intuitiivisyydestä se onkin sisäistä oivallusta , tietämistä ja ymmärtämistä.Tuosta vaistosta muistan lukeneeni, kuinka mies esim käy vaistonvaraisesti nukkumaan lähemmäksi oviaukkoa. Tämä tulee jostain aikojen alusta, kun mies kävi makuulle luolan oviaukon eteen suojellakkeen naista ja perhettä.
Kuinkahan moni meistä miehistä, todella tekee näin?
Tietysti asian voi kääntää toisinpäin, vahvat ja toimeliaat naiset valitsevat tuon oviaukon (vahtiakseen miestä)
Hmmm.. NurinperiN, MillaniN ja Merinelli, nyt kysymys teille? Nukutteko oviaukon puolella?:)- MillaN
Waffen-ss kirjoitti:
Tuosta vaistosta muistan lukeneeni, kuinka mies esim käy vaistonvaraisesti nukkumaan lähemmäksi oviaukkoa. Tämä tulee jostain aikojen alusta, kun mies kävi makuulle luolan oviaukon eteen suojellakkeen naista ja perhettä.
Tietysti asian voi kääntää toisinpäin, vahvat ja toimeliaat naiset valitsevat tuon oviaukon (vahtiakseen miestä)
Hmmm.. NurinperiN, MillaniN ja Merinelli, nyt kysymys teille? Nukutteko oviaukon puolella?:)...sie heti aamusta haastamaan riitaa.:D
En nuku oviaukon puolella...nukun keskellä sänkyä.:D - nainen
Waffen-ss kirjoitti:
Tuosta vaistosta muistan lukeneeni, kuinka mies esim käy vaistonvaraisesti nukkumaan lähemmäksi oviaukkoa. Tämä tulee jostain aikojen alusta, kun mies kävi makuulle luolan oviaukon eteen suojellakkeen naista ja perhettä.
Hmmm.. NurinperiN, MillaniN ja Merinelli, nyt kysymys teille? Nukutteko oviaukon puolella?:)ei mulle tarkoitettu,mut vastaan että minä olen aina nukkunut oven puolella,silloinkin kun olin naimisissa.
- TR.maalariN
Waffen-ss kirjoitti:
Hmmm.. NurinperiN, MillaniN ja Merinelli, nyt kysymys teille? Nukutteko oviaukon puolella?:)mutta... mieluiten nukun aina seinän puolella ja työpöydän asettelun suhteen olen liki neuroottinen. Sivusuunnassa oviaukkoon nähden ja oikea käsi kauimpana oviaukosta. Teen mieluiten töitä ovi auki.. sellaista pesän ja sisätilan puolustusta sekin... silloin kukaan ei voi yllättää eikä töniä, eikä pilata tekeillä olevaa kuvaa.
Ylipäätään tuosta naisenvaistosta sen verran... että mielestäni olemme hyvinkin vaistonvaraisesti toimivia, kumpikin sukupuoli, jos vain sen itsellemme sallimme. Taidamme pääsääntöisesti halveksia vaistojamme (?) mututietona tai omituisuutena ja yritämme toimia rationaalisesti ja normien ohjaamina.
Usein sitten kaikki meneekin vitturalleen;))) - merliNelli
Waffen-ss kirjoitti:
Hmmm.. NurinperiN, MillaniN ja Merinelli, nyt kysymys teille? Nukutteko oviaukon puolella?:)ja sen takia, kun joudun aamuisin nousemaan aikasemmin.Voi poistua paikalta vaivihkaa:DD
Tosin mieheni nukkuu ikkunan puolella, joka on yleensä aina auki:D
Mitähän tästä voisi päätellä:DD - ihmettelix
Waffen-ss kirjoitti:
Hmmm.. NurinperiN, MillaniN ja Merinelli, nyt kysymys teille? Nukutteko oviaukon puolella?:)oviaukon puolella... vaikket minulta kysynytkään mutta vastaan silti,*hymy*
- taikis
Waffen-ss kirjoitti:
Hmmm.. NurinperiN, MillaniN ja Merinelli, nyt kysymys teille? Nukutteko oviaukon puolella?:)yksin, vaikket minulta kysynytkään.
- maron
tosi asia. Ainakin äidinvaistot ovat totta useimpien kohdalla.
Kun olen kolme lasta maailmaan saattanut niin tiedän omakohtaisesta kokemuksesta että äidin ja lapsen välillä on jokin näkymätön henkinen side. Kun lapset olivat vielä vauvoja, niin heräsin aina yöllä minuuttia ennen kuin vauva heräsi, eikä ollut kysymys siitä että vauva olisi ääntelehtinyt aikaisemmin, vain pelkkä vaisto sai minut heräämään aina ajoissa.
Muistan kuinka nautin niista yöheräämisistä (niin -no olen vähän omituinen muutenkin)
Kun kaikki muut nukkuivat oli vain minä ja vauva , se oli mahtava tunne:))
Muutenkin vaistoan usein asioita, joten uskon kyllä ainakin siihen , että joillakin on herkempi "tutka" kuin muilla.
En omista kelloa, enkä sitä juuri koskaan katso mistään muualtakaan, mutta silti tiedän aina mitä oikea aika on. Vaisto sekin on:))
Jos ajattelen jotain ihmistä oikein intensivisesti
niin vähän ajan kuluttua puhelin soi ja juuri hän on puhelimessa - usein ollaan kavereiden kanssa naurettu tätä omituista yhtensattumaa:)
Joten uskon vaistoihin - en tiedä onko miehillä samanlaisia kokemuksia, mutta itselläni ainakin on:)) - taikis
Olen saanut aikaan myrskyn vesilasissa ajattelemattomalla kommentillani :(
Kuulkaas kaikki "hyvät jätkät" ja ihastuttavat naiset. Pyydän anteeksi jos jotakuta loukkasin, se ei ollut tarkoitukseni. Sammakko hyppäsi suustani ja sai nämä ihastuttavat kanssasisareni melkeimpä raivon valtaan.
Menen keritsemään pääni paljaaksi, voitte tuoda tervan ja höyhenet.- MillaN
...nyt höpsin pöpsin sun kanssas.
Hyvä aihe synnyttää myrskyjä ja pienet sammakot hyppelehtivät milloin kenenkin vanavedessä.:D
Ja päätäsihän et ajele etkä tervaa ja höyheniä tarvitse...niih...*niinkuin Jermu sanoisi* :D
Terveisin yks hyvä jätkä. *nauraa* - taikis
MillaN kirjoitti:
...nyt höpsin pöpsin sun kanssas.
Hyvä aihe synnyttää myrskyjä ja pienet sammakot hyppelehtivät milloin kenenkin vanavedessä.:D
Ja päätäsihän et ajele etkä tervaa ja höyheniä tarvitse...niih...*niinkuin Jermu sanoisi* :D
Terveisin yks hyvä jätkä. *nauraa*hitsit kun menin jo keritsemään, se tämä vaakan "tasaisuus"....
Kiitos synninpäästöstä osaltasi, helpotti kummasti :)) - MillaN
taikis kirjoitti:
hitsit kun menin jo keritsemään, se tämä vaakan "tasaisuus"....
Kiitos synninpäästöstä osaltasi, helpotti kummasti :))...olis varastossa pari peruukkia.:D
- maron
aihehan on aivan mielenkiintoinen ja säädyllinen:))
Pienet myrskyt puhdistavat ilmaa kummasti:))
Ole onnellinen että sait aloituksellasi noin paljon kirjoittajia - mielipiteitä on yhtä monta kuin kirjoittajaakin:)) Muistapa se:))
Niin ja ne sammakot ovat ihan tervetullutta eläimistöä tänne aina välillä:)) - taikis
maron kirjoitti:
aihehan on aivan mielenkiintoinen ja säädyllinen:))
Pienet myrskyt puhdistavat ilmaa kummasti:))
Ole onnellinen että sait aloituksellasi noin paljon kirjoittajia - mielipiteitä on yhtä monta kuin kirjoittajaakin:)) Muistapa se:))
Niin ja ne sammakot ovat ihan tervetullutta eläimistöä tänne aina välillä:))ei tää ollut mun aloitus. Ja se pikku myrsky on tuolla välimaastossa, sä et ole siihen osallisena mitenkään :))
- maron
taikis kirjoitti:
ei tää ollut mun aloitus. Ja se pikku myrsky on tuolla välimaastossa, sä et ole siihen osallisena mitenkään :))
mutta lohdutuksen sanoja yritin sinulle kirjoittaa:))
Vahingossa taisin tuon "aloituksen" siihen rustata:)
Enkä osallisena voikaan olla koska olen ollut ihan muualla..hmmm..siis kengurujahdissa:))
Älkää hulluna pitäkö, mutta meidän kulmilla loikkii kenguru - siis ihan oikea kenguru!!!!! - tähtitoimittaja ejk
kun nyt luin nuo kaksi kommenttia mitkä esimerkiksi minulle laitoit niin tiesit oikein hyvin mitä sanoit ja millä sävyllä.
Tämä mielipide tähän piristävänä poikkeuksena muihin. ;)
PS. En lähde möksöttämään ja paiskaa palstan ovea kiinni. Jätän sen muille. ;))) - taikis
kun nyt luin nuo kaksi kommenttia mitkä esimerkiksi minulle laitoit niin tiesit oikein hyvin mitä sanoit ja millä sävyllä.
Tämä mielipide tähän piristävänä poikkeuksena muihin. ;)
PS. En lähde möksöttämään ja paiskaa palstan ovea kiinni. Jätän sen muille. ;)))eipä taida olla möksötyksen aihettakaan :))
Eihän siitä kenenkään kannattaisikaan möksöttää, jos mä en tunne tarvetta olla "hyvä jätkä". Sehän on mun mielipiteeni itsestäni. Vieläkin rohkein mielin vien autoni huoltoon ja pesetän sen, tuntematta minkäänlaisia omantunnontuskia käyttäytymisestäni. - tähtitoimittaja ejk
taikis kirjoitti:
eipä taida olla möksötyksen aihettakaan :))
Eihän siitä kenenkään kannattaisikaan möksöttää, jos mä en tunne tarvetta olla "hyvä jätkä". Sehän on mun mielipiteeni itsestäni. Vieläkin rohkein mielin vien autoni huoltoon ja pesetän sen, tuntematta minkäänlaisia omantunnontuskia käyttäytymisestäni.Missä kohtaa sun kommentissa se sammakko oli, ja millä tavalla se oli ajattelematon kommentti?
- taikis
Missä kohtaa sun kommentissa se sammakko oli, ja millä tavalla se oli ajattelematon kommentti?
tuo sanontani "hyvä jätkä" näytti aiheuttavan vatsanpuruja :(
Sammakoksi ja ajattelemattomaksi kommentiksi sen teki se että kun kerroin etten tunne tarvetta olla hyvä jätkä, niin näköjään jotkut pitivät sitä heitä vastaan suunnattuna kommenttina. - tähtitoimittaja ejk
taikis kirjoitti:
tuo sanontani "hyvä jätkä" näytti aiheuttavan vatsanpuruja :(
Sammakoksi ja ajattelemattomaksi kommentiksi sen teki se että kun kerroin etten tunne tarvetta olla hyvä jätkä, niin näköjään jotkut pitivät sitä heitä vastaan suunnattuna kommenttina.vastasit ihan niin kuin odotinkin.
- merliNelli
ei kait täällä olla toistensa tukassa kiinni:DD
Sain öljyt vaihdettua ja sitten kykin kukkapenkeissä ja lopuksi raivosin rantteella:D
Omasta puolestani ilmoitan ettet ainakaan minua loukannut, sitäpaitsi terva ja höyhenet paloivat kirkon mukana:D - MillaN
merliNelli kirjoitti:
Sain öljyt vaihdettua ja sitten kykin kukkapenkeissä ja lopuksi raivosin rantteella:D
Omasta puolestani ilmoitan ettet ainakaan minua loukannut, sitäpaitsi terva ja höyhenet paloivat kirkon mukana:D...olikos sinulla patalaput naruilla sidottuna polviin kykkiessäsi kukkapenkissä.:D
Tiedätkö mitä...*nauraa vedet silmissä*...meilläpäin kun ollaan kykillä, niin se tarkoittaa kakalla.:DD - merliNelli
MillaN kirjoitti:
...olikos sinulla patalaput naruilla sidottuna polviin kykkiessäsi kukkapenkissä.:D
Tiedätkö mitä...*nauraa vedet silmissä*...meilläpäin kun ollaan kykillä, niin se tarkoittaa kakalla.:DD:DDD siis olin mullitamassa perennoja.
Niin että tiedoksi, en kakkinut kukkapenkeissä.
Ja minä kun yritän urhoollisesti pysyä kirjakielessä:D
Mitä patalaput..?? ei kun ihan omin polvin konttailin ja olin lopulta ihan työni näköinen:D - MillaN
merliNelli kirjoitti:
:DDD siis olin mullitamassa perennoja.
Niin että tiedoksi, en kakkinut kukkapenkeissä.
Ja minä kun yritän urhoollisesti pysyä kirjakielessä:D
Mitä patalaput..?? ei kun ihan omin polvin konttailin ja olin lopulta ihan työni näköinen:D...mitä!!!...mullitanassa.:DDD...lukihärö.
Neuvottiin, että kun menet puutarhaan "kykkimään" :)...niin laita patalaput polviisi etteivät likaannu.:D
...raparperinlehti hellehatuksi.:DD - merliNelli
MillaN kirjoitti:
...mitä!!!...mullitanassa.:DDD...lukihärö.
Neuvottiin, että kun menet puutarhaan "kykkimään" :)...niin laita patalaput polviisi etteivät likaannu.:D
...raparperinlehti hellehatuksi.:DDsiis olin mullittamassa:DD
Taitaa sormetkin olla maitohapoilla, kun tulee kirjoiteltua mitä sattuu:D
Juu olishan tuo patalappu konsti aika..hauska mutta olen useinkin töitteni näköinen ja vesi ja saippua ovat tehonneet ainakin vielä:D - taikis
merliNelli kirjoitti:
Omasta puolestani ilmoitan ettet ainakaan minua loukannut, sitäpaitsi terva ja höyhenet paloivat kirkon mukana:Doli mullakin moottorisaha käytössä eilen, että se siitä....:D
- merliNelli
taikis kirjoitti:
oli mullakin moottorisaha käytössä eilen, että se siitä....:D
minä illalla innostuin paistamaan sämpyjä:)
Onhan hyvää kuumina voin ja juuston kanssa...
taidan sovinnolla ostaa isommat sortsit:DD
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854