Onko jotain "ikärajaa" tai jotain vastaavaa?
Olen kuullut, että covenissa on ,mutta muuten onko väliä minkä ikäinen on?Jaksan kyllä odottaakkin ja päätöksestäni olen täydellisesti varma, ei mitään hetkellistä........
Iästä...
4
427
Vastaukset
- harmaavaris
Covenilla on tuo 18v ikäraja, mutta yksin harjoittaville ei ole mitään ikärajaa. Nuorimmat wiccaan tutustuneet ovat olleet noin 12-vuotiaita. Alle kymmenvuotiaita pipanoita uskonnon asiat tuskin paljon jaksaa kiinnostaakaan. :)
- Dawn
wicca on suomessa vielä aika nuori uskonto, joten sillä ei ole kovin paljon 'vanhoja' kannattajia - vielä. itse kiinnostuin jo 12-vuotiaana. harmaavarikseen yhdyn, alle kymmenvuotiaiden ei edes tarvitse kauheasti ajatella vielä elämän suuria asioita ja uskontoa.
- Ukko
Dawn kirjoitti:
wicca on suomessa vielä aika nuori uskonto, joten sillä ei ole kovin paljon 'vanhoja' kannattajia - vielä. itse kiinnostuin jo 12-vuotiaana. harmaavarikseen yhdyn, alle kymmenvuotiaiden ei edes tarvitse kauheasti ajatella vielä elämän suuria asioita ja uskontoa.
Wiccan piirissä voitaisiin tehdä nuorisotyötä samoin kuin muidenkin uskontojen. Tarvitaan vain innokkaita ihmisiä, joiden lukumäärä lienee tällä hetkellä lähellä nollaa.
- luminara
Muuten ei ole ikärajaa kuin coveneissa, joten kaikki nuoretkin vaan mukaan jos siltä tuntuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184