Parempi näin 😊 olen vähän paha tapainen ja nyt kävi niin, että itse ihastuin vaikkei ollut tarkoitus.
Tästä oppineena olen jatkossa asiallisempi.
Kiva nähdä "naista"
En enää ikinä flirttaile töissä
27
1653
Vastaukset
- Anonyymi
nimimerkillä pikkujouluissa nähdään
- Anonyymi
Olen myös ihastunut työkaveriin. Palaisin halusta kertoa hänelle sen! Haluaisin hänet. 🙈😍 mitä tässä sitten tekisin? En tiedä, en halua että hän tykkää huonoa ja kokee sen ahdistavaksi. Miehelle tämä
- Anonyymi
Ihastuin mäkin aikoinaan naispuoliseen työkaveriini mu en hänelle asiasta mitään maininnu vaikka itse en ollu kui jollain tavalla toimivassa parisuhteessa ja ainakaan mun tapoihin ei kuulu pettäminen tietääkseni hän oli naimisissa ja siksi si taas en olisi hänelle asiasta mitään maininnu vaikka itse olisin ollu poikamies mu tykkäsin silti häntä katsella kun toimistolla piti käydä toisinaan taas harmitti ettei ollu useamminkin asiaa toimistolle
- Anonyymi
Ei työkavereihin mutta joskus käy joitakin muita kivan näköisiä töissä.
- Anonyymi
Se on hyvä päätös, se voi olla aika vaikea tilanne töissä. Ja väärä paikka leikkiä.
- Anonyymi
Mistä päin ap olet? ☺️
- Anonyymi
Minusta voi hyvin osoittaa kiinnostusta töissä, jos tosiaan on kiinnostunut, mutta turha flirttailu muuten ei ole tarpeen. Flirttailussa ei ole vikaa jos oikeasti on toisesta kiinnostunut. 🙂
- Anonyymi
Ei siinä mitään jos sen osaa ottaa oikein, pienenä piristyksenä. Mutta jos tosissaan ihastut niin ei oo helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mitään jos sen osaa ottaa oikein, pienenä piristyksenä. Mutta jos tosissaan ihastut niin ei oo helppoa.
Mutta sitten ihastut ja voit löytää kumppanin ☺️ Mutta en flirttailu jos toinen ei ole sellainen johon olen jo ihastunut. Muuten se on vain ystävällisyyttä.
Nytkin olen niin ihastunut mieheen töissä, että haluaisin vain hänet. 🙂
- Anonyymi
Eikun maanantaina uutta matoo.
- Anonyymi
Nähdään niinkuin viime pikkujouluissakin?
- Anonyymi
Nähdään huomenna ihana mies! 😍❤️ Tule vain huomennakin luokseni ja saat kertoa enemmänkin.
- Anonyymi
Onko sinulla Ap edelleen sama tilanne? ☺️ Miksi et saisi ihastus työkaveriin, ei kai se haittaa?
- Anonyymi
Parempi kun on kunnolla 😊 ei aiheuta harmia itselle eikä muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kun on kunnolla 😊 ei aiheuta harmia itselle eikä muille.
Jos pelleilee se on eri asia, mutta jos toisesta oikeasti on kiinnostunut ja tykkää, ei se muille mielestäni kuulu. 🙂 itse olen varattu ja rakastunut työkaveriin. En voi sille, mitään, mutta niin se vain on ja toivoisin että hän näyttäisi tunteeko samoin.
Jos ei…. Niin ehkä se omakin tunne sitten väkisinkin hiipuu, mutta täällä hetkellä tunnen hänet oikeaksi itselleni! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pelleilee se on eri asia, mutta jos toisesta oikeasti on kiinnostunut ja tykkää, ei se muille mielestäni kuulu. 🙂 itse olen varattu ja rakastunut työkaveriin. En voi sille, mitään, mutta niin se vain on ja toivoisin että hän näyttäisi tunteeko samoin.
Jos ei…. Niin ehkä se omakin tunne sitten väkisinkin hiipuu, mutta täällä hetkellä tunnen hänet oikeaksi itselleni!Ei se pelleilyä ole, mutta varattuna kannattaa ottaa riskit huomioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pelleilyä ole, mutta varattuna kannattaa ottaa riskit huomioon.
Oletko Ap?
Niin, mutta olen ainakin niin rakastunut työkaveriini, että en koe siinä mitään väärää, koska en tunteille voi itse mitään ja jos olen häneen rakastunut niin olen.
Toivon että saan hänet ja asiat järjestyy. Ja jos hän ei minusta välitä, sitten ainakin rauhan, että en elättele turhia toiveita. ☺️🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Ap?
Niin, mutta olen ainakin niin rakastunut työkaveriini, että en koe siinä mitään väärää, koska en tunteille voi itse mitään ja jos olen häneen rakastunut niin olen.
Toivon että saan hänet ja asiat järjestyy. Ja jos hän ei minusta välitä, sitten ainakin rauhan, että en elättele turhia toiveita. ☺️🙂Asianhan voi kysyä asiallisesti. Töissä vaan pitää nähdä lähes päivittäin. Voi olla haastavaa jos toisella ei samoja tunteita. Sitä kannattaa pohtia jos ei sitten ole jotain muuta keinoa tehdä tuttavuutta toiseen enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Ap?
Toivon että saan hänet ja asiat järjestyy. Ja jos hän ei minusta välitä, sitten ainakin rauhan, että en elättele turhia toiveita. ☺️🙂Oletko nainen vai mies? Ja koska ootte töissä tavanneet eka kerran?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen vai mies? Ja koska ootte töissä tavanneet eka kerran?
Nainen
- Anonyymi
Ihan sukupuolesta riippumatta kaikki perseilijät voisivat kyllä opetella käyttäytymään.
- Anonyymi
Jaa, töissä taidetaan pääasiassa olla sen takia että tehdään sitä työnantajan määrittelemää työtä. Toki voi sekoittaa pakkaa luomalla intiimisuhteita työpaikalla ja siitähän ei aina seuraa mitään hyvää.
Toisaalta taitaa olla niin että niitä kumppaneita löydetään nykyään työyhteisöstä eikä siinä varmaan mitään kunhan ei se vaikuta heikentävästi työn tekemiseen tai työyhteisöön, huoh!- Anonyymi
Ihmisillä, työntekijöilläkin on tunteet. Ihminen on kokonaisuus, eikä hän voi sammuttaa sitä osaa itsestään töihin saapuessaan. 🙂 tieten tahtoen ei kannata yrittää iskeä työkavereita, mutta voimakkaalle ihastukselle ei voi mitään. Näen jopa haitallisempana sen jos niitä tunteita ei voi käsitellä ja työyhteisö on sellainen että sitä ei katsota suopeasti. Usein asian saa päiväkärjestyksestä ja mielestä, kun sen voi kohdata.
Kun kyse on aikuisista ihmisistä, niin mikäli toisella ei ole samoja tunteita, niin ei ole. Sitten jatketaan eteenpäin, kuten ennen, eikä sen pitäisi mitenkään erityisen kiusallista olla. Ainakin itselle selvyys asiaan tuo mielenrauhaa. 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisillä, työntekijöilläkin on tunteet. Ihminen on kokonaisuus, eikä hän voi sammuttaa sitä osaa itsestään töihin saapuessaan. 🙂 tieten tahtoen ei kannata yrittää iskeä työkavereita, mutta voimakkaalle ihastukselle ei voi mitään. Näen jopa haitallisempana sen jos niitä tunteita ei voi käsitellä ja työyhteisö on sellainen että sitä ei katsota suopeasti. Usein asian saa päiväkärjestyksestä ja mielestä, kun sen voi kohdata.
Kun kyse on aikuisista ihmisistä, niin mikäli toisella ei ole samoja tunteita, niin ei ole. Sitten jatketaan eteenpäin, kuten ennen, eikä sen pitäisi mitenkään erityisen kiusallista olla. Ainakin itselle selvyys asiaan tuo mielenrauhaa. 🙂Jaa, just näin, ainoana ongelmana näen ehkä esimies-alainen suhteet, näkemäni mukaan aiheuttaa kyllä porinaa ja on jopa irtisanouduttu jos suhde on ollut vakava ja sitä on haluttu jatkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, just näin, ainoana ongelmana näen ehkä esimies-alainen suhteet, näkemäni mukaan aiheuttaa kyllä porinaa ja on jopa irtisanouduttu jos suhde on ollut vakava ja sitä on haluttu jatkaa.
Juu, se on toki eri asia. 🙂
- Anonyymi
Miksi nainen on lainausmerkeissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256