Kertokaapas asiasta tietävät: Onko Outokummussa keskustan alueella eläinlääkäreitä? Missähän heidän toimipisteensä sijaitsee? Vai joko on siirtyneet Joensuuhun nekin?
Eläinlääkäri
10
789
Vastaukset
- Anonyymi
Joensuussa on kuulemma todella hyviä eläinlääkäreitä.
Okulaisista en tiedä kun ei eläimiä eikä näin ollen tarve tietää. Saattaa olla saattaa olla olematta, näin sanon entisenä savolaisena...- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179550544
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Siehä tyhmii kyselet, taijat olla vähäsen tyhymä rolli joka ei seuroo elämee ommii varpaitaa kauempoo.
- Anonyymi
Eikö kellään ole tietoa? Kun ei paljoa tuo Google auttanut asiassa. Mieluusti käyttäisin okulaista ell palvelua. -Ap
- Anonyymi
Täällä oli parin kolmen lääkärin tiedot mutta ne on jostakin syystä poistettu.
Pieni piiri iski jälleen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä oli parin kolmen lääkärin tiedot mutta ne on jostakin syystä poistettu.
Pieni piiri iski jälleen...Lääkäri yritti estää koirani kaa rakastelut, ihan hullu ämmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkäri yritti estää koirani kaa rakastelut, ihan hullu ämmä.
Eläinlääkäri epäili että olen mukamas huonosti kohdellut koiraani, oli tehnyt eläinsuojelu ilmoituksia muistakin asiakkaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläinlääkäri epäili että olen mukamas huonosti kohdellut koiraani, oli tehnyt eläinsuojelu ilmoituksia muistakin asiakkaista.
Miun koira ei kärsi vaan voi hyvin kun seksihetkemme aamuin illoin8-)))
- Anonyymi
Laita sinne Googleeen eläinläåkäri, Outokumpu, niin löydät tiedot.
Jos et saa sitä kautta tietoa, soita minulle. - Anonyymi
Otappa kuule selvää ihan ite jos osaat..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963