Radio Sandelsin vaiherikkkaasta toiminnasta pitäisi kirjoittaa elämäNkerta!
Sandelsista kirjoitettava elämäNkerta!
15
281
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta kuin teroitat kynän ja alat kirjoittamaan.
- Anonyymi
Santelssin toimitus voisi kirjoittaa tämän elämäNkerran. Tulisi varmaan hyvä kerta. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Santelssin toimitus voisi kirjoittaa tämän elämäNkerran. Tulisi varmaan hyvä kerta. 🤣
HUUTISTA 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUUTISTA 🤣
Aika ihmeelliset jutut taas sinulla keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jeb, jollaki kova santtu fobia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei keskenään vaan useamman henkilön toimesta. Ymmärrätkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei keskenään vaan useamman henkilön toimesta. Ymmärrätkö?
En usko. Sama tyyppi on laukovinaan vitsin, jolle itse nauraa. Tietää jo siitä, koska kukaan muu ei täällä ymmärrä "vitsiä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Sama tyyppi on laukovinaan vitsin, jolle itse nauraa. Tietää jo siitä, koska kukaan muu ei täällä ymmärrä "vitsiä".
Olen täysin vakuuttunut että kyseessä on eri henkilö. Loistavan huumorintajun omaava henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin vakuuttunut että kyseessä on eri henkilö. Loistavan huumorintajun omaava henkilö.
Siltäkö se peiliin katsoessa tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli hyvä läppä . Huumoria pitää olla 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli hyvä läppä . Huumoria pitää olla 🤣
Pookiukko siellä taas sekoilee?
- Anonyymi
Elämäkerran joku voisi kirjoittaa. Elämänkerrasta en ole kuullutkaan. 🤣
- Anonyymi
Voisit taas nauraa tähän väliin omalle jutullesi. Hienosti näköjään lähtenyt päivä siellä taas liikkeelle. Vähän reippaammalla lääkeannoksella. Eipä siinä.
- Anonyymi
HOHOHEHEHAHAHOHOHEHEHAHA 🤣
- Anonyymi
Avata radio vai tölkki, siinä pulma. Noh. Aloitetaan tölkillä, toisella ja kolmannella. Avataan sitten radio. Tölkkejä kyllä riittää illaksi. Eversti on hyvää🍺
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397