1.6 T-GDI kokemuksia?
1.6 T-GDI kokemuksia
15
2483
Vastaukset
- Anonyymi
jaahas, mitä tarkoitat kokemuksilla?
- Anonyymi
Onko aloitus taas provo...
- Anonyymi
Ei vaan kaipaan kokemuksia kyseisestä moottorista...ja mallista jossa sellainen moottori on.
- Anonyymi
on kokemusta.syö kaiken polttoaineen mitä tankkiin laittaa ja öljyt olen myös joutunut vaihtamaan jonkun kerran.
- Anonyymi
Kuka sen syö. Aika outoa sanoisin .vaihda kunnon auto.
- Anonyymi
1.6.litraisesta ei ole ajokokemusta, mutta 1.5 T-Gdi moottorista on. 1. 5 vääntää mukavasti (253Nm 1500-4000rpm) ja kulkee melko pienellä bensalla. Kia Xceed kulkee ja kiihtyy sillä ja 7 lovisella automaatilla oikein mukavasti.
Keskikulutus kesäaikaan noin 5l/100, maantiellä 4.5l/100, normaali ajotavalla. Talvella vähän enemmän. 1.6 l koneessa on 40hv enemmän ja vääntöä 265Nm. Nokka-akseli on tuplaketjulla, eikä näissä mitään sen kummempia ongelmia, kuten öljynkulutusta ole.- Anonyymi
Siis oletko ajanut sillä moottorilla? miten se onnistuu....minä ajoin autolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oletko ajanut sillä moottorilla? miten se onnistuu....minä ajoin autolla!
Jos et kerran tajunnut tuosta, että moottori on yleensä kiinnitetty jonkinlaiseen teräspeltikoriin, niin lopeta viisastelu ja opettele lukemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et kerran tajunnut tuosta, että moottori on yleensä kiinnitetty jonkinlaiseen teräspeltikoriin, niin lopeta viisastelu ja opettele lukemaan.
Onko se pelkkä koriin ? Hiilikuitua VA I alumi.
Mietipäs kunpi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se pelkkä koriin ? Hiilikuitua VA I alumi.
Mietipäs kunpi?Nii onko siinä korissa penkkejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii onko siinä korissa penkkejä
Ääliömäinen viisastelusi ei tuo mitään uutta tähän ketjuun. Opettele edes kirjoittamaan kunnolla. Vai onko jäänyt koulut väliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääliömäinen viisastelusi ei tuo mitään uutta tähän ketjuun. Opettele edes kirjoittamaan kunnolla. Vai onko jäänyt koulut väliin?
Nii ei tullu vasta uksia ? Onko niitä, jää eppäillys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Set osaa sanova onko penkkejä kiinni...tahi rattaita.
- Anonyymi
Kaivataan oikeasti tietoa. Vajakit voivat jättää kommentoimatta..ja vesipäät. Niin just sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224124- 183146
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3942238Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271911
- 311777
- 321639
- 141417
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121221