Female led relationship suhde

Anonyymi-ap

vain avoimille ihmisille!!, naisjohtoinen suhde tai FLR, kuten nimestä voi päätellä, on suhde, jossa nainen on hallitsevassa asemassa, nauttii auktoriteettia kumppanistaan ​​ja miestä pidetään alistuvana kumppanina. 24-vuotias mies, joka opiskelee liiketaloutta, työskentelee loistavassa yrityksessä, erittäin hygieeninen ja hyvännäköinen ja sellainen herrasmies taloni ulkopuolella, mutta sisällä olen aina halunnut tavata naisen, joka hallitsee minua, olen niin sosiaalinen henkilöllä ja minulla on paljon ystäviä tyttöjä ja poikia, heillä oli myös joitain suhteita, jotka eivät toimineet, koska tyttö oli aina alistuva, ja se ei vain toiminut minulle, koska halusin aina olla alistuva, ei kukaan ajattelisi, jos hän näkisi minut, että minulla olisi tämä (kikka) tai tämänkaltaisia ​​uskomuksia, mutta haaveilen aina vaimoni palvelemisesta, ruoanlaitosta hänelle, siivoamisesta, kaikkien kotitöiden tekemisestä, ja ajatteleeko joku, että se pyytää minua , hieroa hänen jalkojaan, saa rangaistuksen kun ansaitsin, autan häntä kaikessa enkä anna hänen nostaa sormeaan, periaatteessa hänen palvelijalleen 24/7, suhde, jossa hän hallitsee minua, tiedän, että useimmat teistä ajattelevat tämän olevan outoa, mutta en voi muuttaa sitä, kuka olen, kysymykseni on, kuinka voin löytää kumppanin, joka on myös kiinnostunut näistä asioista? Yritin löytää, mutta en vain löytänyt!, onko kaltaisilleni ihmisille paikkaa? kuinka voisin löytää sellaisen kumppanin! toivottavasti autat minua!(:

2

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus nuorena kuullut tuollaisesta, mutta unohtanut että noinkin voidaan suhteessa toimia. En tiedä osaisinko olla palveltavana.

• Anonyymi

Kauan kestäneessä parisuhteessa minä olin käytännössä palvelija, koska tein kotityöt ja muutenkin minä olin se, joka toimi aloitteellisesti, eli miestä palveltiin. Mutta ei ihan noin vahvasti tehtynä kuin tuossa esimerkissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe