Ihmisen parasta aikaa.
Uni on varmaan
11
266
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Rakastan nukkumista.
- Anonyymi
Nukuin iltaunta, nyt en varmaan nuku yöllä 😀
- Anonyymi
Paras aika jää täysin puuttumaan elämästä, jos vain nukkuu.
Hyvät asiat tapahtuvat hereillä ollessa. - Anonyymi
Jos ihminen nukkuu koko päivän niin kannattais mennä lääkäriin ettei taustalla ole mitään vakavaa sairautta joka saa ihmisen nukkuu koko vuorokauden.
- Anonyymi
Luultavimmin taustalla on masennusta, se ei onneksi ole vakavimmista päästä sairauksia.
Masentunut ihminen haluaa vain maata ja nukkua, mikään ei jaksa kiinnostaa.
- Anonyymi
Taidat olla yksinäinen kun et kaipaa hereillä olessa ketään vaan nukut jotta näet ihmisiä edes unessa.
- Anonyymi
Niin ohan se niin että unessa on kiva olla esim työtön kun unessa ei tartte hoitaa velvollisuuksia.
- Anonyymi
Mä en ainakaan pysty päättämään etukäteen, millaista unta näen, tai tahtoisin nähdä.
Unet tulee ihan tilaamatta ja laatua kysymättä.
- Anonyymi
Minä nukun kun neuroleptit väsyttää ja myös masentaa. Menee 12-14 tuntia yössä ja päiväunet päälle.
- Anonyymi
Tiedän, että neuroleptit aiheuttaa tuollaista. Ei kyllä mitään mukavaa elämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351