Perintä svea

Anonyymi-ap

Hei ! Omasta huolimattomuudesta johtuen joudun Svean perinnän asiakkaaksi. Onko totta että Svea antaa vain 4 erän maksusuunnitelmia ? Kyseessä iso lasku jota en pysty maksamaan 4 erässä enkä halua että siirtyy ulosottoon. Katsoin siis heidän lomakeesta maksusuunnitelmaa varten ja antoi vain tuon 4 erää.

Kiitos paljon

6

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soita sinne, mulla oli tonnin lasku siellä ja sain kyllä 100e/kk maksettua kun en muuhun pystynyt.

• Anonyymi

Mulla valitettavasti lähes 8000e. Ei ole vielä siirtynyt sinne, mutta siirtyy koska katosi eräpäivän väärin. Voisin lyhentää 400e kk mutta pelkään että se on liian vähän heille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla valitettavasti lähes 8000e. Ei ole vielä siirtynyt sinne, mutta siirtyy koska katosi eräpäivän väärin. Voisin lyhentää 400e kk mutta pelkään että se on liian vähän heille

Ota yhteys, ihmiset sielläkin asioita hoitaa. Ihmisillä on oltava perusturva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota yhteys, ihmiset sielläkin asioita hoitaa. Ihmisillä on oltava perusturva.

joo otan yhteyttä kun saan heiltä kirjeen, vielä ei siis heillä varmasti näy kyseinen lasku.

• Anonyymi

Sähköyhtiö alkoi lähettelemään laskuja kerran kolmessa kuussa ja välillä vaan kuussa. Mitäpä niillä sähköillä tekisikään kun luottamuksen menettää koko hoitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe