Mistä tässä on kyse?

Anonyymi-ap

16

1136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Takuuvarmaa himankolaista settiä.....

• Anonyymi

Valaista en tiedä muuta kuin sen maitovalaan 1900-luvun alussa, joka rantautui Kalajoelle ja jonka haisevaa raatoa joku kierrätti ympäri maakuntaa ja otti maksun sen katsomisesta. 2020-luvun maitovalas taas on Annika Saarikko. Kepu on niin hieno puolue ja kepua äänestävät älykkäitä ja viisaita ihmisiä.

• Anonyymi

Kävi valas täällä lopettamassa synnytys sairaalan ja nyt oli järkyttynyt p-pohjanmaan lapsikadosta.

• Anonyymi

Jakokunta on toiminut mielivaltaisesti pienosakkaita syrjien. Joutuu maksamaan myös pienosakkaille kuuluvat osakaspalautukset.

• Anonyymi

Himangan mummo on suuttunut 😂

Yksikään hänen tekemänsä valitus kaupungin päätöksistä ei ole menestynyt, teettänyt vain paljon lisätöitä oikeusistuimia myöden.

• Anonyymi

Paljonko oikeuntikulut maksaa yhdestä jutusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko oikeuntikulut maksaa yhdestä jutusta?

Hallintovalitukset maksaa noin 200 € per valitus. Tietysti kuluja voi jakaa jos valittajia on useita. Ja voihan olla että tietyiltä tahoilta tulee sponsorointia……

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hallintovalitukset maksaa noin 200 € per valitus. Tietysti kuluja voi jakaa jos valittajia on useita. Ja voihan olla että tietyiltä tahoilta tulee sponsorointia……

Vai 200. Oletko humalassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai 200. Oletko humalassa?

Luulen että on lähempänä 2000 tonnia valitus

• Anonyymi

Toivottavasti Puskaria vi.....ttaa ja liikavarpaita särkee Adidaksissa.

• Anonyymi

Eiköhän ois paras kun Himankalaiset jääväis itsensä kaikista missä rahaa käsitellään?

• Anonyymi

Jotain maamyrkkyä on himankalaisten juomavedessä, ku heistä on tuollaisia tullut.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kyllä nämä valittajat on fiksua porukkaa. Tietävät varmasti tasan tarkkaan, että ei tummoiset valitukset läpi mene. Ei se ole varmaan heidän tavoitekaan. Haluavat vain työllistää hyväpalkkaisia virkamiehiä. Kiusa se on pineikin kiusa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nämä valittajat on fiksua porukkaa. Tietävät varmasti tasan tarkkaan, että ei tummoiset valitukset läpi mene. Ei se ole varmaan heidän tavoitekaan. Haluavat vain työllistää hyväpalkkaisia virkamiehiä. Kiusa se on pineikin kiusa.

Tarteeko sitä heti valittaa Hallintooikeuteen kaikista ?Voihan sitä aina kysyä viisaammilta ihmisiltä jos ei itse tiedä Turhaa rahanmenoa vaan Panis nekinrahat vaikka johonkin keräykseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarteeko sitä heti valittaa Hallintooikeuteen kaikista ?Voihan sitä aina kysyä viisaammilta ihmisiltä jos ei itse tiedä Turhaa rahanmenoa vaan Panis nekinrahat vaikka johonkin keräykseen

Tässä ois varmaanollu hyvä pesämuna Viitasammakoiden suojelurahastoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40