Hyvälaatuista isoa telkkaria ei enää saa kaupoista ilman smart ominaisuuksia. Minulla ei ole seinässä nettiä, enkä aio sellaisesta maksaa. Puhelimesta löytyy kaikki haluamani, mitä netin suhteen tarvitsen. En aio koskaan liittää telkkaria nettiin, koska en halua sinne kuin peruskanavat ja liitännän, jolla voin katsoa telkasta dvd ja bluray leffojani. Mutta saako nykytelkkareita edes toimimaan ja asennettua ekaa kertaa, niin ettei liitä niitä nettiin? En haluaisi uutta telkkaria vain siksi palauttaa. Onko merkeissä eroja tässä suhteessa?
Asentuuko Smart TV jos ei ole internetiä?
8
1923
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän TV kanavat osaa hakea ilman nettiä. Voi olla että ainakin jos kytkee nettiin, niin se yrittää vaatia käyttöehtojen hyväksymistä ja lupaa datan lähettelyyn. Mutta tuostahan ei tarvi välittää jos kerran nettiä ei kytke. Omalla LG:lläni olen katsellut Yle Areenaa ilman että olen hyväksynyt käyttäjäsopimusta (joka muuten on todella pitkä lakiteksti jossa luovutaan suunnilleen kaikista oikeuksista).
TV:t julkaistaan usein ohjelmistoltaan keskeneräisinä, joten bugeja korjaavat päivitykset ei tule automaattisesti jos TV ei ole kiinni netissä. Silloin ne pitää ladata itse muulla keinoin valmistajan tukisivuilta ja asentaa USB-tikun avulla.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17974232M
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Minulla on tv:n katseluun erittäin laadukas 65" näyttö, jonka sain konkurssihuutokaupasta. Oli liiketilassa mainoskäytössä. Lisänä erillinen viritinboksi, blueray sekä soundbar. Yhteishintaa tuli alle 300€.
- Anonyymi
Mutta eihän peruskanavilta tule mitään, juutuupissa taas on vaikka mitä.
- Anonyymi
Minullakaan ei ole nettiä telkkarissa, enkä sellaista halua. Areenat, Youtubet ja muut katson kännykältä. Telkkarini on noin 15 vuotta vanha ja minuakin kiinnostaisi, saako nykyisin toimivia telkkareita ilman nettiyhteyttä/-ominaisuuksia? Siis ihan perustelkkari.
- Anonyymi
...siis uusia telkkareita....
- Anonyymi
Kännykältä ????......pakko olla vitsi.
- Anonyymi
Onhan näitä perustelkkareita vielä markkinoilla. Ainakin niin kauan kun vanhaa varastoa riittää.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/790990/Philips-32PHS5507-32-HD-Ready-LED-TV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224