Korona leviää taas.
Onko koronapassi vielä voimassa ja aletaanko sitä taas käyttää?
Tulikohan tämän passin aikaansaanti aikoinaan kalliiksi?
Jos rokote tehoaa uuteen varianttiin kaikki entiset ovat sitten voimassa, eikä aiheudu enää kallista lystiä tämän taudin osalta, vai olenko väärässä?
Minulla ei ole yhtään rokotetta eikä koropassia, mutta kerran sairastettu tauti ja hengissä vieläkin.
Koronapassi!!!
5
607
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hyvä veli sen nimistä passia ole ikinä ollutkaan. On Suomen passi ja sotilaspassi.Niillä pärjäilee.
- Anonyymi
Suosittelen sinulle koronapassin sijaan. Kuulut selvästi tähän Marian ryhmään potilaaksi
"Maria Nordinin hinnastoa. Yksi tapaaminen tonnilla. Kolme tapaamista kymppitonnin. Ja pääsyt suljettuihin keskusteluryhmiin"
https://twitter.com/MLuonuansuu/status/1692415164123889698
Jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se mitä ilmeisimmin on valetta. Miten ihmeessä ihmiset vieläkin menevät näihin vanhoihin huijauksiin uusissa käärepapereissa; ostetaan ihmelääkettä ruskeassa pullossa.- Anonyymi
Paljonkohan Purra pulittaa Marialle, alkaa Maria-tätillä olla ministerin paikka jo huulilla?
- Anonyymi
Mikä oli se läpyskä jota koronapassiksi sanottiin?
- Anonyymi
Son se sinun vanha tyhjä koinsyömä lompsa, voit ihan huoletta sanoa sitä vaikka lehemännahaksi tai miksi vaan, kethän kiinnosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728