Monitehopiilolinssit on ihan mahtava ratkaisu poistaa ikänäkö! :D

Anonyymi-ap

Ainakin minulla monitehopiilolinssit toimii tosi hyvin, koska kaukonäkö on hyvä ja siksi monitehopiilolinsseissä kaukovahvuus on nolla ja lähivahvuus +2. Käytän kertakäyttöisiä monitehopiilolinssejä ja tarvitsen niitä urheilun takia.

Piilolinssejä ei huomaa muuten kuin että näkee lähelläkin olevan tekstin tarkasti. Ei niitä tunne tai näe peilin kautta. Ihan hyvin voisi unohtaa, että silmissä on piilolinssit. Kaupassakin näkee pienimmätkin etiketit tosi hyvin lukea.

Lukulaseihin verrattuna monitehopiilolinssit ovat ihan omaa luokkaansa, koska monitehopiilolinssit eivät vääristä näkökenttää, eivät suurenna ja niillä todellakin näkee hyvin lähelle ja kauas. Sade ja kylmä ei haittaa, aina näkee. :D

Laittaminen ei tunnu yhtään, mutta peilistä näkee että linssi meni silmään. Pois ottaminen on aluksi hankalaa, mutta sitten se alkaa yks kaks sujumaan paremmin ja paremmin. On kivaa, kun näkee ja siksi on houkutus käyttää niitä muutenkin kuin urheillessa. :) Laitankin ne aina urheilupäivän aamuna silmiin niin saa hyötyä arjen askareissa ja pidän iltaan asti ja ehtii silmä tottua hyvin ennen urheilua.

Yllätyin miten edullista ja helppoa piilolinssien hankkiminen oli, vaikka minulla ei ollut laseja ennestään. Optikon tunnin vastaanotto (piilolinssien sovitus) maksoi 30 euroa ja setti kertakäyttöpiilolinssejä 60 euroa. Sain myös pari ilmaista settiä vahvempia siltä varalta, että haluan kokeilla isompaa vahvuutta.

HUOM. Optikko tarkastaa voiko asiakas käyttää piilolinssejä. Näön korjaustarve vaikuttaa miten hyvin piilolinssit toimivat. Joskus piilolinssien vahvuuksia pitää muuttaa, että lopputulos on paras mahdollinen.

1

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        40
        6973
      2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        32
        3938
      3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
        Ikävä
        45
        3320
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        40
        2929
      5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        17
        2706
      6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
        Ikävä
        37
        2238
      7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
        Ikävä
        16
        2196
      8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        41
        2143
      9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        48
        2067
      10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        39
        2020
      Aihe