Supermarketin siivous

Anonyymi-ap

Nämä siivoojat ei vissiin ole käyneet mitään koulutuksia, useasti katsonut että vesiämpärit kärryissä ja siellä samaa rättiä uitetaan likavedessä, eli siellä ei todellakaan ole puhtaat pinnat jos likavesi ämpärissä aina uitetaan luutut ja mopit 😣

11

1666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käy toki kysymässä jos vaikka pääsisit itse siivoamaan kun tunnut olevan alan asiantuntija?

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 ­­N­y­­­m­f­­o­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17975368p

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Samaa myös itse katsonut, nykyään ei enää vettä pidetä ämpärissä,vaan mopit ja liinat kostutetaan ja pinotaan nätisti ämpäreihin,näin hygienia on turvattu,moppia ja liinaa vaihdetaan joka vaiheen jälkeen.

• Anonyymi

Läträäminen opitaan jo hiekkalaatikolla. Läträys on kivaa.

• Anonyymi

Samaa kauhistellu, Siistiähän siellä on, mutta jos otettais pinnoilta näytteet....

• Anonyymi

Kyllä jokaisen lattian pyyhkäisyn jälkeen pitäisi ehdottomasti vesi käydä vaihtamassa, ja rätti vaihtaa varuilta puhtaaseen joka on desinfioitu. Lihatiskillä palvelevien tulisi käyttää jotain "kokovartalokondomia" tai ainakin säteilypukua käsitellessä myytäviä artikkeleita? Kaikki peltopellet valmetin haalareissa ja kumisappaissa tulisi portsareiden toimesta käännyttää jo ovella takaisin, ettei vaan p****n haju tartu joka paikkaan. Oikeastaan ketään ei tulisi päästää sisään ilman max. pari päivää tuoreempaa lääkärintodistusta asiakkaan terveydentilasta. Tai sitten ap voi yksinkertaisesti itse pysyä pois kaupasta, kauppa tuskin siihen kaatuu...

• Anonyymi

Tarviiko niitä pintoja nuolla sillä karkealla kielelläs? Nappaa ostokset kärryyn ja suuntaa kassalle, ei se sen vaikeampaa oo kaupassa asiointi.

• Anonyymi

Samuli ja Viola kun lähti niin alas meni kauppa kuin lehmän häntä.Ei iloisia myyjiä vaan hapan naamoja.Pilaantuneita elintarvikkeita myynnissä,siisteys sitä sun tätä.Onneksi on muita kauppoja ja ajaa vaikka naapuripitäjään kylmälaukun kans täyttämään lihatiskin antimet.Viimeksi supermarketin ukko katos tiskiltä ku pieru saharaan

• Anonyymi

Just mietin että ei tule enää mukavia videoita kauppiaalta niinkuin Samulin aikaan. tuote toiveita ei oteta enää näköjään eikä edes viesteihen vastata ☹️

• Anonyymi

Yks päivä katoin kun siivooja meni kärryn kanssa, kaks vesiämpäriä ja vain kaksi rättiä oli koko kärryssä, sillä se w näytti vessat ja kaikki pyyhkivän 🤮
      Pieni koulutus ei olis pahitteeksi

• Anonyymi

Muutaman kerran käynyt, siistiä on ollut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7495
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3645
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      38