Huh huh. Sikakallis pääsylippu. Jos olen asiakas nro 151, maksaako lippu saman, mutta ilman tarjoilua. Nyt haiskahtaa ahneus. Jään pois! Aikaisemmin kyläyhdistys tarjosi kyläläisten ilmaisen kokoontumisen. 35 ja 40 euroa hinnalla saa muutakin kuin ankean kaatosadekokemuksen kalliine teltta- tai vaunupaikkoineen. Kenen idea?
Killin venetsialaiset
20
1413
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on tullut killin kylä toimintaan outoja piirteitä. Virtain paras matkailukohde älkää pilatko sitä ahneudella.
- Anonyymi
mulla olis vip lippu onneksi
- Anonyymi
Toivotaan hyvää keliä killiin.
- Anonyymi
On kyllä suolainen lipun hinta,haiskahtaa ahneudelle .älkää oikeesti pilatko hyvää kohdetta.kesällä jo hinnoittelitte myyjät pois ja sade pilas loput 🤬🤬
- Anonyymi
Mun mielestä oli aika magea hinta lipulle ja vippi palvelut sisältyi hintahan. Sai suoltakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä oli aika magea hinta lipulle ja vippi palvelut sisältyi hintahan. Sai suoltakin
No eipä se sitten kallista ollut jos kerran sai pesääkin tai kunnolla kyrsää👍
- Anonyymi
Kirpputorilta ei myyjä saa tositteita mitä on myynyt,mitä varastettu ja mitä on mennyt väärälle numerolle.
- Anonyymi
Saitko edes niitä kirppuja.
- Anonyymi
Totta!!
- Anonyymi
Toiminta kumminkin9 plus
- Anonyymi
Oletko peseytynyt oleskaan jos kerta haiskataa
- Anonyymi
Kuinkahan tuolla väkeä oli. Ite sivuutin mokoman jo pelkästään hinnan takia. Ei sillä, etteikö perse kestäs maksaa, vaan silsi, ettei rahalle ollut vastinetta
- Anonyymi
Kuka muka anto?
- Anonyymi
Olipas häjyysti hinnoiteltu, köyhässä suomessa!!😭
- Anonyymi
Hyvin käy väkee älkää sössikö.
- Anonyymi
miks kirppismyynti sellaseks on muuttunut??
- Anonyymi
?????
- Anonyymi
Mikä tapahtuma tämä nyt loppuviimeksi oli? Kalliilta ainakin vaikutti. Mutta mitä tuolla lipulla sai?
- Anonyymi
Killi kehittyy.
- Anonyymi
Kehittyy mutta huonompaan suuntaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih254094- 2563674
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161482Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4041320Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050