Se taisi jäädä kesken?
Hande, palauta tarinasi
12
1263
Vastaukset
- hande
polsueiuyr, llyteui, kitrmnhtysy ,uiutyyagqls.
jorpauekli ! - oikea hande
Tallentanut mihinkään, joten palauttaminen on hieman vaikeaa. Jatkossa aionkin toimia viisaammin ja laitan ne levykkeelle.
Katsotaan sitten kummalla kantti kestää pitempään, poistajalla vai minulla...
Vahvasti epäilen jälkimmäisen voittoon!- J..
"Konklaavikin" poistettiin kolmesti. Neljäs kerta sanoi toden.
- oikea hande
J.. kirjoitti:
"Konklaavikin" poistettiin kolmesti. Neljäs kerta sanoi toden.
ospskzäöläys7lälälälälläläää
- ovat
oikea hande kirjoitti:
ospskzäöläys7lälälälälläläää
esibuberteetti- ikäiset asialla.
- hande
ovat kirjoitti:
mnpoqwzxäaös. iudfjifeåqaä :0 !!! öpoliapolaepolidipoli. asredipolikiplinkisakoiutåal ?
- hande
ovat kirjoitti:
maistamme !
- hande
hande kirjoitti:
maistamme !
Että huomaa olleensa tekemisissä lasten kanssa.
Teiltä kun nuo jutut tahtovat jäädä murrosikäisen lasten äänenmuodostukseen.
Vielä 20 vuotta, ja teistäkin tehdään vielä miehiä? - hande
hande kirjoitti:
Että huomaa olleensa tekemisissä lasten kanssa.
Teiltä kun nuo jutut tahtovat jäädä murrosikäisen lasten äänenmuodostukseen.
Vielä 20 vuotta, ja teistäkin tehdään vielä miehiä?psykiatri huomatakseen, että viiraa minulla, kirjailijalla ja runoilijalla. Taiteilija olen mä olevinani, mutta ah, yksinäisyyttäni huudan. Huomiota antakaa, antakaa, antakaa.
- kakakaka
hande on mun frendi. molemilla meillä on 3,5 senttiset. ja hande opettaa mulle temppuja ja kertoo juttuja.
- hande
Kysyisin semmoista asiaa että mitä on mahdollista tehdä tai vaatia taloyhtiöltä kun naapurin tupakansavut tulevat ilmastoinnin kautta meille makuuhuoneeseen ja olohuoneeseen.
- hande
Kyllä naapurisi saa omassa huoneistossaan ja parvekkeellaan ja myös ikkunassaan tupakoida niin paljon kuin haluaa! Sinulla ei todella ole mitään muuta mahdollisuutta kuin muuttaa asumaan omakotitaloon tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184