Eilen jo aamupäivällä se alkoi, hehkutus lomalla olosta. Seuraavat 2 viikkoa ja päivittäin juopottelua. Olis paljon muutakin tekemistä mutta ei kun kiva olla kännissä ja jauhaa paskaa ympäriinsä. Ja kuinka onkaan ihana palata töihin hoitoalalle ryyppyputken jälkeen...
Kesäloma ja päivittäinen juopottelu
7
587
Vastaukset
- Anonyymi
provo
- Anonyymi
Ei se sinusta ole kivaa. Tunnet usein häpeää juomisestasi ja usein olet miettinyt että pitäisi lopettaa. Se että kirjoitat asiasta alkoholismi palstalle kertoo että tiedät sisäisesti olevasi alkoholisti
- Anonyymi
Eräs tuttava hehkutti netissä kuvineen shamppanjapulloriveistä kuinka juhlitaan vapailla. Tuo meno jatkui aika pitkään. Nyt viinasten esittely on loppunut ja tilalle tullut retkeilykuvat. Taisi vihdoinkin tulla järki päähän kun älysi että meno oli jo alkoholismia.
- Anonyymi
no voi että...
- Anonyymi
Hyvä kun viimeinkin itse huomasi!
- Anonyymi
3 kuukautta putkeen alkaen jokainen aamu oluella.
Työttömänä työnhakijana Espanjassa. Päivittäin brandyä, votkaa, viski ä ja viiniä.
Olutta ei oikeastaan kannata laskeakaan.
Aamut alkoivat takakuppilan maitokahvi-brandy (veterano) nautinnolla ennen klo 9:ää.
Ansiosidonnainen riitti hyvin tavalliseen, asunnolla valmistettuun ruokaan ja juopotteluun.
Toisen kuukauden loppupuolella elimisö huomautti josko ukko vaihataisi tapaansa.
Jätin muutaman päivän pelkän oluen varaan ja sitten taas loppuaika täyttä menoa.
Kotiuduttuani kävin verikokeessa. Maksani joku arvo oli viitemaksimiin nähden noin 3,5 kertainen. 6:n viikon raitis kuntoilujakso pudotti sen viitealueen keskitienoille.
Yli 5-kymppisen ukon aineenvaihdunta tuntui toimivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717