Hyvä työ tai ura eli pitää työstään ja tienaa vähintään 3000 euroa (tienaan itse tuon verran)
Käyttää alkoholia viisaasti (juon itse vähän)
Vähintään 170 cm (olen itse 178 cm)
Paino voi olla lievästi ylipainon puolella, mutta ei missään tapauksessa alipainoinen (olen itse hoikka, mutta mies saa olla isokokoinen)
Älykkyysosamäärä mieluiten yli 130, mutta jos sosiaalisesti lahjakas ja hyvä sängyssä, niin ihan sama. Kunhan on jossain määrin kiinnostunut itsensä kehittämisestä
Ei pukeudu kuin teini, mutta ei nyt sentään puku päällä tarvitse olla.
Suvaitsevainen ja lasi puoliksi täynnä -asenne
Arvomaailmaltaan mielummin humanisti
Empaattinen ja nöyrä (näistä voi neuvotella, jos on muuten kiva tyyppi)
Lopputulos: Olen loppuelämäni sinkku. Ihan kiinnostavat tyypit eivät ole olleet kiinnostuneet minusta, mutta toisaalta kaikki listan kohdat eivät ole olleet kunnossa.
Ihannemieheni kriteerit
4
425
Vastaukset
- Anonyymi
Niin.. Itse täytän kaikki listan kohdat kevyesti.
Mutta koska olen aikuinen, eli en jaksa kiukutella pikkuasioista, en ilmeisesti ole kiinnostava.
Tuntuu, että typerys, reppana, joka on jatkuvasti pahalla tuulella ja tarvitsee hoivaa, on kiinnostava.
Ei aikuinen ,itsenäisesti ajatteleva herrasmies..
Joten, ehkä myös loppuelämän sinkku. - Anonyymi
Pidän siitä pesukoneen käydessä. Lippistä en käytä muutenkaan.
- Anonyymi
No kauppalistan kanssa miestä itelles etit ni koitappa kasvaa aikuseks et tiedät edes mitä elämääs haluat edes mu tuon listan kaikki kohdat täyttävän miehen kun löydät ni varaudu si siihi mitä sulla on vastassa kun olet vuoden tämän kanssa saman katon alla asunu tosa tuloluokassa monikin mies taitaa useimmi olla työttömänä kun töissä tai hermojen takia sairaslomalla miksi mielummin tutustua ihmiseen kun etsiä kauppalistan kanssa mietippä vaikka sitä si
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717