Siis mä en pysy enää nahoissani. Eivät kerro, että koska tuo tulee markkinoille. Se melkein käy kaupassa puolestasi. Ja se kamera,,,,, se on jäätävä.
samsung galaxy s 26 ultra tulee
11
422
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä käykö kaupassa, mutta ainakin vie rahasi.
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole centtiäkään omaa rahaa. Sellaisia nuo sosiaaliturvan varassa loisivat yhteiskunnan elätit ovat.
- Anonyymi
Asettamalla hyllyjen väliin voi katsoa ja unelmoida.
- Anonyymi
Tuota on odotettu! Taas uusi huippupuhelin äärimmäisen loistavalla kameralla ja ennen näkemättömillä kuvausominaisuuksilla.
- Anonyymi
Tuo on pelkkä mitätön lelu kamerana, vaikka kakarat ja muut räkänokat toisin väittävät. Tosin ne märkäkorvat eivät ole kameroista koskaan mitään edes ymmärtäneet.
- Anonyymi
Todella kiva, että jotkut laitevalmistajat ovat tosissaan tekemässä laadukasta tekniikkaa. Tosin ei niistä pääse nauttimaan muut kuin älykkäät nykyihmiset. Mutta sehän riittää.
- Anonyymi
Ostin niitä 4 kpl lapsilleni. Ovat todella tyytyväisiä. Niillä voi kuulemma tehdä mitä tahansa.
- Anonyymi
Juu, ja he luultavasti osaavatkin tehdä niillä mitä tahansa:)
- Anonyymi
Minä nostan hattua kännykkäkameralle vasta sitten, kun se osaa käskystä itse mennä ja ottaa halutun kuvan.
- Anonyymi
Niin, täyskennokamerathan osaavat tuon jo nyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392020