Mikä on pankkikortin turvakoodi, security koodi ? Sitä kysyttiin, kun yritin tehdä tilausta netistä.
VISA ELECTRON! SECURITY CODE!?
14
27295
Vastaukset
- jkjkj
Kortin takapuolella oleva 7-numeroinen luku
- viimeistä numeroa
Visa Electron ei kai toimi, vai toimiiko verkossa?
- Elektroni
viimeistä numeroa kirjoitti:
Visa Electron ei kai toimi, vai toimiiko verkossa?
Säästöpankkien Electronit eivät toimi verkossa. Muut kai toimivat?
- kortit
Toimivatko nämä kortit kaikissa netin visamaksuissa? Siis ihan kaikissa tarkoitan?
- pekuli
Sampon Visa Electron toimii kyllä!
- tarkkuutta
Sammon. Ei Sampon.
- node
Myös Nordean Visa Electron toimii verkossa.
- SecurityTilt
Kyllä ottaa päähän: se koodi on kulunut kortista pois. Idioottimaiseen paikkaan ylipäätänsä laitettu ja mahdollisimman pienellä ja hennosti.
- Turvakoodin paikka
Mul on Nordean Visa Electron, niin että MISSÄ se koodi siel on? HelpMe!
- sdlfkäsdlökfösd
Käännä korttisi takapuoli ylöspäin.
Mulla on Stokkan Master Card (Nordea), Osuuspankin Visa debit-Credit ja S-pankin debit-kortti. Kaikissa noissa turvakoodi on kortin kääntöpuolella sen nimikirjoitusläpyskän oikealla puolella painettuna, kolmenumeroinen pluku.
Jossain verkkokaupoissa on maksulomakkeella ohjeet siitä ,mikä ja missä on security code. Muistaakseni se saattoi olla jonkun pankin kortissa joskus useampinumeroinen luku, jonka kolme (jossain neljä) viimeistä numeroa oli ne, jotka piti antaa.
- lol
antakaa joku teidän visa maksu numero
- Ransuliina
Ymmärsinkö oikein, että kaikkien tahojen visa korteilla ei voi maksaa netissä? Itselläni Osuuspankin visa debit, eikä sillä maksaminen onnistunut.
- rikas pen
mä oon rikas 121212 854565 otekaa rhaaaaaaa
- eerolaea2016
eerolaea2016
Vastaa 511
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038