Ja joutui siitä muka ongelmiin?
Miten ton paskan MyPosin kanssa pitää toimia?
Jos sitä ei tyhjennä tietyssä ajassa, niin voiko tosiaan asiakkaalle tulla ongelmia?
Onko tähän joku ohjeistus kuinka usein MyPos pitää tulouttaa?
Asiakas soitti ja valitti ettei hänen tiliään ole tarpeeksi nopeasti veloitettu
7
423
Vastaukset
- Anonyymi
Asiakashan on saanut ilmaista lainaa, kun veloitus venynyt. Asiakas on saanut etua maksuviivästyksen takia, periaatteessa korkoa tulisi maksaa siitä hyvästä asiakkaan kun korot nyt nousseet.
- Anonyymi
Käyttötilien korot ovat nousseet? Missä pankissa?
- Anonyymi
Jaa meinaat, että MyPos veloittaa sun asiakkaan tiliä vasta kun siirrät rahat omalle tilillesi?
- Anonyymi
Paljonko laskutit puhelusta? 25€ on minimisumma lyhyestä puhelusta.
- Anonyymi
Eikä kannata unohtaa sunnuntaikorvauksia, eikä sitä, että taksiautoilijat on välitysyhtiön renkejä.
- Anonyymi
Pankin asiakkaalle on mukavampi jos veloitus tapahtuu mahdollisimman nopeasti mahdollisen katevarauksen jälkeen. Jos toimittaa maksuaineiston kovin hitaasti pankkiin, voi käydä jopa niin, että katevaraus ehtii välillä purkautua. Siitä ei ole taksille haittaa, mutta asiakas voi hämmentyä, kun katevarauksen purkautumisen jälkeen tuleekin yhtäkkiä jokin veloitus. Esim. Osuuspankki ei näytä korttimaksuissa selväkielisesti asiakkaan maksuhetken päivämäärää eli katevarauksen päivämäärää vaan päivämäärän jolloin veloitus tapahtui myöhemmin oikeasti pankissa. Toisaalta S-Pankki näyttää tilitapahtumaluettelossa (eri asia kuin tiliote) aina asiakkaan maksuhetken päivämäärän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463357
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472097- 402058