Ns "liberaalit" ovat saaneet 2000-luvulla aikaan niin paljon pahaa, että minun on vaikea olla heitä vihaamatta. Koko ajan kuitenkin yritän muistaa, että "liberaalitkin" ovat vain ihmisiä inhimillisine heikkouksineen. Kuten natsit ja kommunistit he ovat aatteensa harhaan johtamia. Sosialismikin aikoinaan tavoitteli hyvää, mutta sen ääriytyminen bolshevistiseksi kommunismiksi sai aikaan enemmänkin pahaa - ja itse asiassa saa edelleen.
Minulle vanhalle ihmiselle on ollut tavattoman katkeraa nähdä kuinka liberaalit ovat tuhonneet kaiken sen hyvän, mitä maailmassa oli saatu aikaan sen jälkeen kun natsit oli kukistettu. Kun toinenkin totalitaarinen imperiumi, Neuvotoliitto oli romahtanut niin milleniumin vaihtuessa demokratia näytti voittajalta. Vaikka toimivaa demokratiaa oli vain osassa maailmaa niin se näytti etenevän muuallakin. "Liberaalit" pilasivat kaiken, he tuhosivat omien arvojensa perustan. Ihmisarvosta ja ihmisoikeuksista tuli pelkää tyhjää ja tekopyhää pään paukutusta.
Kun kutsun "liberaaliutta" sodomiaksi niin en tarkoita seksuaalisia perversioita vaan lähinnä yleistä suhtautumista elämään. Raamattu kertoo Sodomasta ja Gomorrasta värikkäin sanakääntein. Vanhan testamenetin profeetat nostivat perversiot rappion esimerkikisi. Ilmeisesti Sodoma ja Gomorra olivat silloisella kaupankäynnillä, ehkä suolakaupalla rikastuneita kaupunkeja, joiden yläluokat halusivat nauttia elämästä oikein kunnolla ja seurauksista piittaamatta. Sellaista elämänasennetta kutsun sodomiaksi. Jokainen voi halutessaan nähdä aikamme urbaanissa "liberaalissa" elämäntavassa tätä rasittavia vastuita halveksivaa sodomiaa.
Ns "liberaalius" on sodomiaa
3
922
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät nyt papin perkeleet mitään liberaaleja ole vaan ovat vallan näitä persuja jotka himoitsevat syntiä tekemään kun ovat sellaisia vanhoilliskristittyjä kuten pitää ollakkin päästäkseen Taivasten valtakuntaan vanhurskautta jatkosuorittamaan,
- Anonyymi
Suomalaisella 100-vuotialla Tasavaltalaisella Sosiaaliliberalismilla ei ole mitään tekemistä huumeitten vapauttamisen, mummon myymisen yksityiselle tai muutenkaan kaiken kaupallistamisen kanssa. Tasavaltalainen Sosiaaliliberalismi pitää vapaan mutta vastuullisen valtion, joka luo jokaiselle kansalaiselle mahdollisuuden olla vapaa kansalainen ja olla omalla tahdollaan vastavuoroinen valtion kanssa siten, että jokaisella on mahdollisuus toteuttaa yksilönvapauttaan.
Liberalismia ei ole kova kilpailuyhteiskunta jossa vapauden nimissä jätetään naapuri kuolemaan nälkään, vaan vapauteen liittyy vastuu vapauden oikeasta toteuttamisesta jotta ihmiskunta voi kehittyä eteenpäin. Oikeasti liberaalissa yhteiskunnassa yksityinen ja julkinen talous ovat vastavuoroisessa suhteessa ja tasapainossa keskenään, ja kumpikin osapuoli saa toteuttaa itseään kunhan hoitaa oman osansa yhteisestä potista. Minkä annat, sen saat takaisin. Kovan linjan markkinaliberaali on irvokas vara-kokoomus jota kansa ei tarvitse, koska on jo kokoomus. Suomen vanhin poliittinen aate on vapaamielinen keskustaan lukeutuva sosiaaliliberalismi. On se helvetti kun näitä pitää sadan vuoden jälkeen opettaa kaikille nuoremmille, koska puolueita perustaessakaan eivät viitsi edes lukea poliittiista historiaa.Tällä Anolla on joku "Tasavaltalainen Sosiaaliliberalismi", jota en arvostele enkä vastusta kun en tiedä kyseisestä aatteesta mitään. Voisin itsekin julistautua liberaaliksi ja määritellä sen omalla tavallani. Olen mielestäni suvaitsevainen ja avaramielinen, en kiihkoile enkä vihaa ketään. Nyt ovat kuitenkin liberaaleiksi julistautuneet poliitikot, jotka yrittävät pakkosyöttää omia arvojaan ihmisille hyvin epämiellyttävällä tekopyhällä ja ylimielisellä tavalla. Mielestäni heidän "liberaali demokratiansa" on ääriytyneenä yhtä vaarallinen kuin Putinin kulissidemokratia Venäjällä -joskin eri syystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007