Heippa! Kovasti etsin jotakuta jonka kanssa lähteä tavoittelemaan terveempiä elämäntapoja ja samalla painonpudotusta, ehkä seurassa on helpompaa ja hauskempaa.
Oon itse helsinkiläinen 19-vuotias tyttö, tällä hetkellä mitat about 162/70, en kuitenkaan halua liikaa miettiä painoa syömishäiriötaustan takia. Suurimpina tavoitteina lisätä liikuntaa ja tasapainottaa ruokavaliota. Toivoisin löytäväni jonkun jolla samanlaiset tavoitteet - ei kiitos ketään dietti-ihmisiä. :) Ois kiva jakaa syömisiä, iloja ja suruja, ehkä tehdä yhdessä ruokaa ja käydä kävelylenkeillä. Ei oo väliä iällä tai sun mitoilla tai taustoilla, kunhan meillä natsais yhteen. Jos sulla on samanlaisia tavotteita niin vastaatko tähän ketjuun ja kerrot jotain itestäs, ja ehkä että missä voisin ottaa yhteyttä (ig, sähköposti tmv, minkä nyt tänne kehtaat laittaa).
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista! <3
Kaveria elämäntapamuutoksiin Helsingin seudulta :)
Anonyymi-ap
2
314
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin alkaa,olen mies.Kirjoita Instagramiin tek2250
Minulla on siellä filmi ennen ja jälkeekuvineen.
Voi minulle kirjoitella muutkin naiset joita kiinnostaa laihdutus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251