Moro!
Tuli kesällä juostua enemmän kuin yleensä ja nyt polven sivussa kipua joka yltyy lähinnä juoksun lopussa ja seuraavana aamuna kävelen kuin vanha mummo. Netistä ei meinaa löytyä ketään ammattilaista joka osaisi hoitaa? Onko jollain kokemusta vaivasta? Tai jopa käynyt hoidattamassa Tampereella (tai jopa koko Pirkanmaalla)? Tekisi mieli harjoitella vielä kun kelit suosii, mutta polvi ei kestä.
Juoksijan polven kivut? Apuja Tampereella?
8
400
Vastaukset
Mä kärsin juoksijan polvesta melkeen kaksi vuotta vuotta putkeen ja meinasin lopettaa jo koko juoksuharrastuksen, mutta sitten kokeilin käydä jalkaterapeutilla. Stadissa otti silloin vastaan Sami Pesonen nimellä, nyt vissiin Sami Pesto?, mutta varmaa on, että se on muuttanut Tampereelle. Suosittelin toiselle kaverille ja se ei päässyt kun ei se oli just muuttanut.
Hoito oli lopulta aika simppeliä mun kohdalla jalkaterät saatiin vahvistettua ja lonkkaan vähän tukea niin alkoi juoksu rullata ihan eri tavalla. Juoksin viime vuonna ekan maratonin, ihan ilman kipuja.- Anonyymi
Kiitos vinkistä. Ainakin näyttää sivuillaan olevan erikoistunut juoksijoiden vaivoihin: https://www.jalkapaiva.fi/jalkaterapeutti-tampere
Ja selvästi on Tampereella, tuosta urlista voi jo päätellä. 🤔
- Anonyymi
Juokseminen rikkoo polvet lopettakaa se kokonaan!!
- Anonyymi
ei muuten riko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei muuten riko.
mulla meni jalat ihan paskaksi kun aloitin juoksun. ei ole terveellistä. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onkohan sulla ollut väärät kengät? mulla alkoi juoksu kulkea kun ostin kunnon juoksukengät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oot alottanut liian nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onkohan sulla ollut väärät kengät? mulla alkoi juoksu kulkea kun ostin kunnon juoksukengät.
ei ole kengillä väliä jos alottaa liian nopeasti iskuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884