Kaikkea ihanaa voisi tapahtua. Elän näitä hetkiä vain kuvitelmissani. Tiedän että näitä ihania tapahtumia tapahtuu muille. Mulle tapahtuu vain ikäviä juttuja. Mikähän minussa on oikein vikana? Olen todella surullinen kun joudun vaan haavelemaan kaikesta ihanasta mitä voisi olla..
Ajatella..
11
480
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatukset luovat todellisuutta. Jos uskot, ettei sinulle koskaan tapahdu mitään hyvää, näet todisteita siitä ympärilläsi loputtomiin. Sama toisin päin.
- Anonyymi
Tiedän, mutta en osaa/jaksa muuttua, olen luovuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjoittele pienillä asioilla. Mieti ensin sellaisia positiivisia asioita, joiden oikeasti ajattelet olevan mahdollisia sinulle. Kun ne ovat tapahtuneet, siirry astetta suurempiin asioihin. Jatka tätä niin kauan kuin voit, niin huomaat ettei ylärajaa tule.
Luovuttaminen tarkoittaa, ettet jaksa uskoa johonkin suureen juttuun, mitä kovasti haluaisit. Mutta valitse koko ajan uskomisen kohteeksi sellainen asia, johon on helppo uskoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luovuta. Koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luovuta. Koskaan.
Olen luovuttanut jo aikaa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjoittele pienillä asioilla. Mieti ensin sellaisia positiivisia asioita, joiden oikeasti ajattelet olevan mahdollisia sinulle. Kun ne ovat tapahtuneet, siirry astetta suurempiin asioihin. Jatka tätä niin kauan kuin voit, niin huomaat ettei ylärajaa tule.
Luovuttaminen tarkoittaa, ettet jaksa uskoa johonkin suureen juttuun, mitä kovasti haluaisit. Mutta valitse koko ajan uskomisen kohteeksi sellainen asia, johon on helppo uskoa.Sitä paitsi enkös oo juuri tehnyt nuin kun oon kuvitellu mielessäni nitä ihania juttua/tapahtumia/asioita? Jos ne ovat oikeasti mahdollisia muille niin ovat minullekkin, ajattelin ainakin olevani yhtä arvokas kuin kuka tahansa muukin . Mutta en enää. MInulla nuo jutut menee aina "väärin" ja joka ilta saan itkeä.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
En pysty koska en usko että tässä maailmassa on mitään hyvää. Onneksi tämä elämä joskus loppuu. Sitten minulla on kaikki hyvin.
- Anonyymi
Kyllä on hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on hyvää
Ei ole. Piste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174