Oulun Betonikuljetus Oy työpaikkana?

Anonyymi-ap

Millainen kyseinen firma on työpaikkana, että kannattaako ottaa yhteyttä, miten maksavat, työterveys järjestetty yms? Onko joku joka ollut kys firmassa, hyvät/huonot puolet?

56

5657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas näitä kirjoituksia ,jossa pyydetään kommentteja Suomi 24 sivustolta. Täältä et saa koskaan totuuden mukaista mielipidettä, koska vain mielensä pahoittajat vastaavat sinun kysymyksiisi.Rohkeutta ja hyvää itsetuntoa ja soitto kyseiseen yritykseen asenteella "minä olen särmä äijä". Pidä huoli ,että kirjallinen työsopimus tehdään jossa palkka-asiat ovat eritelty . Vähintään AKT:n sopimus. Myös kaikki sopimuksen lisät kirjattu( ylityö, ruokaraha, osapäivärahat jne). Työterveyshuolto on ihan lakisääteinen asia joka jokaisen yrityksen kuuluu hoitaa työntekijälleen. Kirjallinen työsopimus on tärkeä kullan arvoinen asia jos haluat pitää kiinni sovituista asioistakun jostain syystä sukset menee ristiin työnantajasi kanssa ja AKT:n jäsenyys auttaa lakiasioissa sillä kun raastupaan joudutaan työasioissa niin niitä on itse todella vaikea ajaa eteenpäin.

    • Anonyymi

      Parhaat ajot on oulu-jyväskylä ja Oulu-Tampere väli betonin ajo nupilla,kuorma päivässä 1-2 purkua.

    • Anonyymi

      Betoni mylläri saastuttaa ilmastoa, eiks savimajat ja puusillat olisivat hienoo?😮

    • Anonyymi

      Ihan kauhee paikka kun siellä töitä pitää paiskia koko ajan. Nukkua ei saa vaikka kuinka väsyttäis ja nukuttais. Tulevat ja herättävät. Eikä ees muutamaa kaljaa ja lonkeroa eikä ees pieniä ryyppyjä saa siellä ottaa. Ja jos ees muutaman tunnin myöhästyy töistä niin heti alkavat siitä naputtaan. Sama töistä lähdön kanssa. Yhtä raatamista se siellä on. Elä mee sinne. Kierrä kaukaa. Pistävät töihin. Ihan totta.

      • Anonyymi

        Itse olen siellä käynyt nyt 10 vuotta ja minulla ei ole kyllä mitään valittamista mutta jos herroille ei raha käy niin menkää vaikka kotia kaivamaan omia persesilmiänne älkääkä manatko työntekoa. Betonila on riittävä palkka ja mukavat työn antajat.


    • Anonyymi

      No jos haluat ajella vanhoilla romuilla jotka haisee tuhkakupilta niin sinne vaan. Vielä jos et halua ylitöistä saada korvausta etkä päivarahoja niin sinne vaan. Mukava se on katella kun on mahtavaa jenkkiautoa hallissa.

      • Anonyymi

        Saako edes varustella autoa ja pitää viikonloput kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako edes varustella autoa ja pitää viikonloput kotona?

        Totta helevetissä saa.


    • Anonyymi

      Itse kierrän kaukaa kyseisen firman,sen verran rotanhäntä täynnä itseään.

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä tik tokissa omistaja päissään haukkuu kaikki ihmiset, juoppo hullu mitenkähän kauan sen akka kestää tota juoppoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä tik tokissa omistaja päissään haukkuu kaikki ihmiset, juoppo hullu mitenkähän kauan sen akka kestää tota juoppoa

        Eipä ole Tiktokissa haukkunut omia kuskejaan, ennemmin puolustanut.
        Jokaisen oma asia miten ryyppää jos hoitaa asiat.


    • Anonyymi

      Ei niin vähänä ole työpaikat että tälle tai "kertsille" lähtisin ajamaan 😈

    • Anonyymi

      Sanoohan se jo nimikin,betoniKUSETUS.

    • Anonyymi

      No kierrä kaukaa kyseinen firma, eivät maksa ylitöitä, eikä päivärahoja oikein. Vittuilut ja selän takana paskanpuhumiset saa vain palkaksi vaikka miten teet.

      • Anonyymi

        kyllä minulle on kaikki maksettu kannattaa varmaan sinullakin nopeuttaa työtahtiasi eikä olla lapamato niin voisi rahaa näkyäkkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä minulle on kaikki maksettu kannattaa varmaan sinullakin nopeuttaa työtahtiasi eikä olla lapamato niin voisi rahaa näkyäkkin.

        Vaikea kiristää tahtia kun resut ei kulje lujemaa ja enempi korjaamossa makaavat kuin tien päällä heikolla taksalla ajavat siehän se taidat oikea perseenuolija olla katoppa peilistä kuinka ruskea kieli on no firmalla säästyy ainakin paskapaperin rahat jatka vain tuohon tyyliin voi surku hupaisa olet no ymmärrän kun ammattitaito ei riitä muuhun kun perseen nuolemiseen


    • Anonyymi

      Aikansa nämäkin onnettomat kiertävät työaika/ajoaika yms lakeja ja sitte loppuu.

    • Anonyymi

      No paljon kertoo työnantajasta kun jakoi facessa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi. Ei järjen hiventäkään moisessa touhussa.Ja uskalletaan koulupojilla ajattaa yksinään kuormia, liekkö vakuutukset kunnossa. Tappiota tekevä puljuhan se on, paskoja vehkeitä piha täynnä.

      • Anonyymi

        Niin jos kertomuksesi työnantajasta joka jakaa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi facebookissa , kertoo työnantajasta hyvin paljon. Tällaisissa todella ikävissä, kuljettajalle henkisesti äärimmäisen raskaissa( vuosia voi aiheuttaa takaumia tapahtumasta)jos tällaisesta aiheesta jakaa facebook päivityksiä niin huh.huh..... Tuskin yrittäjä järjesti edes kuljettajalle kriisiapua eli keskustelutuokiota ammattilaisen kanssa ,jotta tapahtumasta voi selvitä henkisesti ja jatkaa työtään. Minä törmäsin jalankulkijaan suojatiellä kun autoni ei pysähtynyt jäisellä tiellä 1985 uudenvuoden aattona. Uhri leikattiin ja tuli kuntoon,mutta minulle tuli takaumia Flashbackejä aivoista ihan yllättäen jopa kesäisin . Näin tilanteen uudestaan ja uudestaan. Kuulin tömähdyksen ja kuinka jalankulkija lensi katuun. Vasta noin 10 vuoden jälkeen alitajuntani jätti minut rauhaan asiasta. Siksi on tärkeää ,että jokainen onnettomuuden osapuoli pääsee halutessaan keskutelemaan ammattilaisen kanssa asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos kertomuksesi työnantajasta joka jakaa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi facebookissa , kertoo työnantajasta hyvin paljon. Tällaisissa todella ikävissä, kuljettajalle henkisesti äärimmäisen raskaissa( vuosia voi aiheuttaa takaumia tapahtumasta)jos tällaisesta aiheesta jakaa facebook päivityksiä niin huh.huh..... Tuskin yrittäjä järjesti edes kuljettajalle kriisiapua eli keskustelutuokiota ammattilaisen kanssa ,jotta tapahtumasta voi selvitä henkisesti ja jatkaa työtään. Minä törmäsin jalankulkijaan suojatiellä kun autoni ei pysähtynyt jäisellä tiellä 1985 uudenvuoden aattona. Uhri leikattiin ja tuli kuntoon,mutta minulle tuli takaumia Flashbackejä aivoista ihan yllättäen jopa kesäisin . Näin tilanteen uudestaan ja uudestaan. Kuulin tömähdyksen ja kuinka jalankulkija lensi katuun. Vasta noin 10 vuoden jälkeen alitajuntani jätti minut rauhaan asiasta. Siksi on tärkeää ,että jokainen onnettomuuden osapuoli pääsee halutessaan keskutelemaan ammattilaisen kanssa asiasta.

        Tältä työnantajalta on turha odottaa mitään kriisiapua tai mitään muutakaan positiivista.
        Uskoisin ,että tämän viestiketjun aloittajakin halusi lähinnä mustamaalata kyseistä yritystä.
        Hän oikeasti ei edes etsinyt työtä tästä yrityksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos kertomuksesi työnantajasta joka jakaa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi facebookissa , kertoo työnantajasta hyvin paljon. Tällaisissa todella ikävissä, kuljettajalle henkisesti äärimmäisen raskaissa( vuosia voi aiheuttaa takaumia tapahtumasta)jos tällaisesta aiheesta jakaa facebook päivityksiä niin huh.huh..... Tuskin yrittäjä järjesti edes kuljettajalle kriisiapua eli keskustelutuokiota ammattilaisen kanssa ,jotta tapahtumasta voi selvitä henkisesti ja jatkaa työtään. Minä törmäsin jalankulkijaan suojatiellä kun autoni ei pysähtynyt jäisellä tiellä 1985 uudenvuoden aattona. Uhri leikattiin ja tuli kuntoon,mutta minulle tuli takaumia Flashbackejä aivoista ihan yllättäen jopa kesäisin . Näin tilanteen uudestaan ja uudestaan. Kuulin tömähdyksen ja kuinka jalankulkija lensi katuun. Vasta noin 10 vuoden jälkeen alitajuntani jätti minut rauhaan asiasta. Siksi on tärkeää ,että jokainen onnettomuuden osapuoli pääsee halutessaan keskutelemaan ammattilaisen kanssa asiasta.

        Varmaankin sellaista kriisiapua että menit sitten parhaimman auton hajottaan 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin sellaista kriisiapua että menit sitten parhaimman auton hajottaan 😔

        Että tällainen yrityskulttuuri tässä yrityksessä. Jos yrityksen paras auto ja sen hajoaminen on yrityksen pahin asia ja puntarissa on ,että vastapuoli menetti henkensä. Ja te kaikki yrityksen henkilöstö olette täysin samaa mieltä ,että parhaan auton menetys kirpaisee niin... Olette sairasta porukkaa.
        Vakuutus korvaa kaiken maallisen mm. auton. Kun Ihminen kuoiee , niin sitä ei korvaa mikään. Tilalle tulee valtava suru omaisille, Lapset menettävät isän/ äidin sitä ei voi rahalla korvata. Vaikka edellinen kirjoittaja luo kovaa kuvaa,mutta jokainen kuski joka joutuu onnettomuuteen jossa ihminen kuolee on henkisesti todella kovassa paikassa, Oli syyllinen kuka tahansa , mutta kun on osallinen tapauksessa niin henkinen taakka on valtava kuskille vaikka esittäisi työpaikallaan kovaa jätkää ja se painaa mieltä vuosia. Takaan sen tunteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tällainen yrityskulttuuri tässä yrityksessä. Jos yrityksen paras auto ja sen hajoaminen on yrityksen pahin asia ja puntarissa on ,että vastapuoli menetti henkensä. Ja te kaikki yrityksen henkilöstö olette täysin samaa mieltä ,että parhaan auton menetys kirpaisee niin... Olette sairasta porukkaa.
        Vakuutus korvaa kaiken maallisen mm. auton. Kun Ihminen kuoiee , niin sitä ei korvaa mikään. Tilalle tulee valtava suru omaisille, Lapset menettävät isän/ äidin sitä ei voi rahalla korvata. Vaikka edellinen kirjoittaja luo kovaa kuvaa,mutta jokainen kuski joka joutuu onnettomuuteen jossa ihminen kuolee on henkisesti todella kovassa paikassa, Oli syyllinen kuka tahansa , mutta kun on osallinen tapauksessa niin henkinen taakka on valtava kuskille vaikka esittäisi työpaikallaan kovaa jätkää ja se painaa mieltä vuosia. Takaan sen tunteen.

        Ihmettelen suuresti miten tämä Oulun Betonikuljetus Oy suhtautuu kuolemaan. Jos tämä edellä mainittu kirjoitus on yrityksen virallinen kanta asiaan. Yrityksen paras auto tuhottiin ja siksi yrityksen henkilöstö ei ole pahoillaan kuolemasta vaan siitä , että paras auto tuhottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että tällainen yrityskulttuuri tässä yrityksessä. Jos yrityksen paras auto ja sen hajoaminen on yrityksen pahin asia ja puntarissa on ,että vastapuoli menetti henkensä. Ja te kaikki yrityksen henkilöstö olette täysin samaa mieltä ,että parhaan auton menetys kirpaisee niin... Olette sairasta porukkaa.
        Vakuutus korvaa kaiken maallisen mm. auton. Kun Ihminen kuoiee , niin sitä ei korvaa mikään. Tilalle tulee valtava suru omaisille, Lapset menettävät isän/ äidin sitä ei voi rahalla korvata. Vaikka edellinen kirjoittaja luo kovaa kuvaa,mutta jokainen kuski joka joutuu onnettomuuteen jossa ihminen kuolee on henkisesti todella kovassa paikassa, Oli syyllinen kuka tahansa , mutta kun on osallinen tapauksessa niin henkinen taakka on valtava kuskille vaikka esittäisi työpaikallaan kovaa jätkää ja se painaa mieltä vuosia. Takaan sen tunteen.

        Ei tuolla moista aatella, sitä vain että menetään ajoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos kertomuksesi työnantajasta joka jakaa kolarikuvia jossa vastapuoli menehtyi facebookissa , kertoo työnantajasta hyvin paljon. Tällaisissa todella ikävissä, kuljettajalle henkisesti äärimmäisen raskaissa( vuosia voi aiheuttaa takaumia tapahtumasta)jos tällaisesta aiheesta jakaa facebook päivityksiä niin huh.huh..... Tuskin yrittäjä järjesti edes kuljettajalle kriisiapua eli keskustelutuokiota ammattilaisen kanssa ,jotta tapahtumasta voi selvitä henkisesti ja jatkaa työtään. Minä törmäsin jalankulkijaan suojatiellä kun autoni ei pysähtynyt jäisellä tiellä 1985 uudenvuoden aattona. Uhri leikattiin ja tuli kuntoon,mutta minulle tuli takaumia Flashbackejä aivoista ihan yllättäen jopa kesäisin . Näin tilanteen uudestaan ja uudestaan. Kuulin tömähdyksen ja kuinka jalankulkija lensi katuun. Vasta noin 10 vuoden jälkeen alitajuntani jätti minut rauhaan asiasta. Siksi on tärkeää ,että jokainen onnettomuuden osapuoli pääsee halutessaan keskutelemaan ammattilaisen kanssa asiasta.

        No poistuipa nuo kuvat facesta pään selvittyä, mutta ehkä pitäs miettiä humalassakin.


    • Anonyymi

      Oulu-Raahe ajo oli hyvä kaksi kuormaa päivässä ja päivähomma.

      • Anonyymi

        Miks et sit enää aja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks et sit enää aja?

        Ajan kyllä vieläkin ja nyt pitempiä keikkoja Oulu-Kokkola ja Vaasa ja yksi päivä viikossa lähialueilla.
        Hyvä talo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan kyllä vieläkin ja nyt pitempiä keikkoja Oulu-Kokkola ja Vaasa ja yksi päivä viikossa lähialueilla.
        Hyvä talo on.

        Ja lehmätkin lentävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lehmätkin lentävät.

        Kyllä jotain on kuitenkin yrityksen johdossa pahasti vialla ,jos tällaisia kolarikuvia julkaistaan netissä jossa vastapuoli on menehtynyt. Miksi tällaista tehdään ????
        Kyllä jokaisen kuljetusalan ammattilaisen niin yrittäjän kuin kuljettajan pitäisi ymmärtää
        ,että kuolema on vakava asia jokaiselle osapuolelle ja ymmärrettäisiin pitää matalaa profiilia esim. juuri tällä sivustolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jotain on kuitenkin yrityksen johdossa pahasti vialla ,jos tällaisia kolarikuvia julkaistaan netissä jossa vastapuoli on menehtynyt. Miksi tällaista tehdään ????
        Kyllä jokaisen kuljetusalan ammattilaisen niin yrittäjän kuin kuljettajan pitäisi ymmärtää
        ,että kuolema on vakava asia jokaiselle osapuolelle ja ymmärrettäisiin pitää matalaa profiilia esim. juuri tällä sivustolla.

        No niinhän sitä pitäisitajuta, mutta ei niin ei. Itse en ainakaan yrittäjänä pystyisi sanomaan työntekijällä päin naamaa, edes vitsinä että sinä se auton hajotit.


    • Anonyymi

      No mielestäni kertoo jotain se että kuljettajien vaihtuvuus on ollut noinkin kova. Jopa lastauspaikoilla ihmettelee väki että miten se joka kuormalle tulee eri kuski, sitten kun kuulee että edellinen on ottanut loparit niin ihmetellään että no miksi? Ei kait se aina voi kuljettajassa olla että väki vaihtuu, vai voiko?

    • Anonyymi

      Onko tämmöinen yritys enää edes pystyssä? Itse en ole nähnyt ainoatakaan ajoneuvoa liikenteessä.

    • Anonyymi

      Itse en ainakaan menisi töihin heille, mitä firman tulosta katselee niin ei varmaan pysty oikein maksamaan.

      • Anonyymi

        No voi hemmetti teitä Oulun immeisä. Ootteko tyhmiä vai mitä. Hemmetin suuri kuljettaja pula Oulussakin ja Betonikuljetus Oy:n perään haikaallaan. Menkää töihin ihan oikeasti yrityksiin joissa noudatetaan työehtosopimuksia ja palkka tulee ajallaan. Tämä Oulun Betonikuljetus Oy ei varmasti ole sellainen joka pelastaa Suomen kansantalouden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi hemmetti teitä Oulun immeisä. Ootteko tyhmiä vai mitä. Hemmetin suuri kuljettaja pula Oulussakin ja Betonikuljetus Oy:n perään haikaallaan. Menkää töihin ihan oikeasti yrityksiin joissa noudatetaan työehtosopimuksia ja palkka tulee ajallaan. Tämä Oulun Betonikuljetus Oy ei varmasti ole sellainen joka pelastaa Suomen kansantalouden.

        Minun silmään tämä näyttää paremminkin siltä että tässä ollaan enempi vastaan kuin puolesta.


    • Anonyymi

      Näyttää olevan myynnissä vehkeitä, liekkö jo harrastaminen ruvennut näkymään jossakin 🤭

      • Anonyymi

        On päivän selvää,että vehkeitä on myynnissä. Jos tämän palstan lukijat ovat ajantasalla Suomen valtion taloudellisesta tilanteesta niin jokainen lukija ymmärtää ,että kalustoa on myytävä ja paljon ja nopeasti. Rakennusteollisuus ja omakotitalo rakentajat ovat lyöneet lähes kaikki uudishankkeet jäihin , eli suomeksi rakennusala on täysin hiljentynyt. Fiksu kuljetusyrittäjä pyrkii pääsemään eroon tarpeettomasta kalustosta ,jotta kulut pystytään optimoimaan siedettävälle tasolle. Suomen talous on niin kuralla ,että kestää todella monta vuotta ,että rakennusala elpyy sille tasolle jossa se oli esim. 2020. Toisaalta itä-euroopan maat Viro, Liettua, Latvia jne tarve kyseiselle kuljetuskalustolle on suuri ja markkinat vetävät tuohon suuntaan. Miksi yrittäjä ei myisi tuottamattoman auton vaikka ulkomaille jos kysyntää on. Terveisin Tilastonikkari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On päivän selvää,että vehkeitä on myynnissä. Jos tämän palstan lukijat ovat ajantasalla Suomen valtion taloudellisesta tilanteesta niin jokainen lukija ymmärtää ,että kalustoa on myytävä ja paljon ja nopeasti. Rakennusteollisuus ja omakotitalo rakentajat ovat lyöneet lähes kaikki uudishankkeet jäihin , eli suomeksi rakennusala on täysin hiljentynyt. Fiksu kuljetusyrittäjä pyrkii pääsemään eroon tarpeettomasta kalustosta ,jotta kulut pystytään optimoimaan siedettävälle tasolle. Suomen talous on niin kuralla ,että kestää todella monta vuotta ,että rakennusala elpyy sille tasolle jossa se oli esim. 2020. Toisaalta itä-euroopan maat Viro, Liettua, Latvia jne tarve kyseiselle kuljetuskalustolle on suuri ja markkinat vetävät tuohon suuntaan. Miksi yrittäjä ei myisi tuottamattoman auton vaikka ulkomaille jos kysyntää on. Terveisin Tilastonikkari

        Miten osasitkin sotkea fiksun kuljetusyrittäjän tähän 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten osasitkin sotkea fiksun kuljetusyrittäjän tähän 🤭

        Kas jokaisen yrityksen takana on tilitoimisto ja kirjanpitäjä. Jos kuljetusyrittäjä on osannut valita kuljetusalaan erikoistuneen tilitoimiston jossa kirjanpitäjä on ajantasalla niin olen ymmärtänyt ,että kirjanpitäjät antavat hyvinkin tiukkoja ohjeita yrittäjälle miten kannattaa toimia. Tietysti yrittäjä tekee lopullisen päätöksen. Hyvä niin koska suurella osalla kuljetusyrittäjiä tuntuu talousasioiden ymmärtäminen olevan täysin retuperällä ja ei osata hahmottaa missä yrityksessä mennään talousasioissa. Ei nämä SKAL yrittäjäkurssit mene tajuntaan ,jos joka ilta opiskelujaksossa ajatukset sumennetaan oluella.
        Menestyvä kuljetusyrittäminen on taitolaji, myös haasteellisina aikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas jokaisen yrityksen takana on tilitoimisto ja kirjanpitäjä. Jos kuljetusyrittäjä on osannut valita kuljetusalaan erikoistuneen tilitoimiston jossa kirjanpitäjä on ajantasalla niin olen ymmärtänyt ,että kirjanpitäjät antavat hyvinkin tiukkoja ohjeita yrittäjälle miten kannattaa toimia. Tietysti yrittäjä tekee lopullisen päätöksen. Hyvä niin koska suurella osalla kuljetusyrittäjiä tuntuu talousasioiden ymmärtäminen olevan täysin retuperällä ja ei osata hahmottaa missä yrityksessä mennään talousasioissa. Ei nämä SKAL yrittäjäkurssit mene tajuntaan ,jos joka ilta opiskelujaksossa ajatukset sumennetaan oluella.
        Menestyvä kuljetusyrittäminen on taitolaji, myös haasteellisina aikoina.

        Hyvä kommentti. Hyvin pätevän kirjanpitäjän neuvosta tämäkin yritys pyrkii eroon turhasta kalustosta ja siksi seuraajien ei kannata kantaa huolta Betonikuljetus Oy:n tulevaisuudesta. Ymmärrämme ,että markkinatilanne on hankala rakennusalalla. Siksi panostamme jatkossa elintarvikealaan , onhan päivän selvää ,että kaikesta huolimatta ihmisten on syötävä ja pyyhkittävä peppunsa WC paperiin. Tulevaisuudessa kyseinen yritys todennäköisesti koristaa Keskon tai Inex partnerin autojen ovissa. Olihan Espoossakin aikoinaan yritys Lokapalvelu Eerola jonka auton kyljessä luki Laadukasta Valio piimää. Ja tämä tarina on täysi tositarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kommentti. Hyvin pätevän kirjanpitäjän neuvosta tämäkin yritys pyrkii eroon turhasta kalustosta ja siksi seuraajien ei kannata kantaa huolta Betonikuljetus Oy:n tulevaisuudesta. Ymmärrämme ,että markkinatilanne on hankala rakennusalalla. Siksi panostamme jatkossa elintarvikealaan , onhan päivän selvää ,että kaikesta huolimatta ihmisten on syötävä ja pyyhkittävä peppunsa WC paperiin. Tulevaisuudessa kyseinen yritys todennäköisesti koristaa Keskon tai Inex partnerin autojen ovissa. Olihan Espoossakin aikoinaan yritys Lokapalvelu Eerola jonka auton kyljessä luki Laadukasta Valio piimää. Ja tämä tarina on täysi tositarina.

        Kyseisen yrityksen kaluston ikää kun katselee niin pääsee pian käsitykseen että ajetaanko tuon ikäisillä vehkeillä elintarvikkeita, ei ajeta.. Ja ei ajeta vaikka myis nuo kaikki pois ja koittas ostaa edes yhden sen ikäisen että vois ajaa.. Miksikö?.. No siksi että ole sellaisia rahoja, eikä saa. Ja toinenkin asia on, jos ei pysty TESsiä maksamaan edes noista ajoista niin miten muutenkaan pystyis. Tai tietty voi niillä koulupojilla ajattaa, onhan se ilmaista työvoimaa.. Hetken voitto on hetken voitto.


    • Anonyymi

      Olen kuljetusyrittäjä. En kuitenkaan rakennusalalla. Suhdanteet nyt vain ovat semmoiset että parempi vähentää velkaa myymällä kalustoa kuin takamettää. Vaihtoehtona tietty kiilata kaverin tontille ajamaan.
      Kirjanpitäjät osaavat kirjanpidon. Kirjanpitäjät eivät osaa johtaa kuljetusliikettä. Nähty on. Itse olen järjestänyt asian niin vaimon kuoleman jälkeen, että kauppatieteenmaisteri hoitaa teknisen toteutuksen kirjanpidosta, itse teen talouden todelliset ratkaisut.
      Omilla rahoillanihan pelaan.
      Jos mulle joku yomerkonomi tulis ehdottaan että tee näin tai noin... niin vastaukseksi hän saa:"Aja nyt ensin 45 vuotta rahtia ja tuu sitten neuvomaan".
      Agendaan!
      Aloittajan kysymys on perusteellinen. Osaan kysymyksistä löytyy vastaus jo lainsäädännöstä mutta noin päällisin puolin yhtiötä sivusta seuranneena tekijälle löytyy paikka.
      Ja ensimmäiseen kommenttiin huomautan, että meitä on alalla myös sellaisia jotka perimme palkkasaatavamme ihan itse. Kaksi kertaa olen niin joutunut tekemään ja toteutan aivan samaa kaavaa yrittänäkin. Toimii.

    • Anonyymi

      Pysykää kaukana. Känninen hullu omistaja joka vetää kännivideoita Tik Tokissa :)
      Konkurssi kypsä firma ja tulokset miinuksella olleet jo kauan. Omistaja värkkää kännissä omia jenkki autojaan ja jutut on kovaa luokkaa. Hohhoijaa..

      • Anonyymi

        Käsittääkseni omista ei edes juo, eikä varsinkaan rakentele jenkkiauto. Sen ukko kylläkin


    • Anonyymi

      Ja kaiken maailman häntäheikkejä kiertää hallilla, ovat mielen kielin. Sitten selän takana puhutaan paskaa, puolin ja toisin..

      • Anonyymi

        Viestejä lukemalla olen oppinut tuntemaan Oulun alueen yrittäjä maailman. Kännissä tehdään TikTOk videoita , jenkkiautoja rakennetaan kännissä ja myös esitellään kännissä. Jotain häntäheikkejä kiertää hallilla , toivottavasti eivät ole sellaisia "homsuja", kovaa meininkiä Oulussa , kun kyseessä on kuitenkin yksi oulun merkittävimmistä alan yrityksistä. Kiitos vinkistä pysyn jatkossa hyvin tiivisti täällä Turussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestejä lukemalla olen oppinut tuntemaan Oulun alueen yrittäjä maailman. Kännissä tehdään TikTOk videoita , jenkkiautoja rakennetaan kännissä ja myös esitellään kännissä. Jotain häntäheikkejä kiertää hallilla , toivottavasti eivät ole sellaisia "homsuja", kovaa meininkiä Oulussa , kun kyseessä on kuitenkin yksi oulun merkittävimmistä alan yrityksistä. Kiitos vinkistä pysyn jatkossa hyvin tiivisti täällä Turussa.

        "Merkittävimmistä"???? Pikku pulju. Ehkä just yks auto ajossa ja sekään ei aja Betonia...Tosi merkittävä :)


    • Anonyymi

      Niimpä, ei tässä merkittävästä voi puhua.. Tai voi, merkittävän paljon tämän firman entisiä kuskeja on olemassa, kaikki jotka tullu järkiinsä on lähteneet. 😅

    • Anonyymi

      kannattaa kysyä töitä täältä auton voi tuulettaa ja pestä.ja reippaalla mielellä tekeminen näyttäää rahan tililläsi

    • Anonyymi

      Halaa.. minkä rahan se näyttää..tunti tunnilta maksetaan,päivärahat puuttuu..kiertäkää kaukaa..

    • Anonyymi

      On tämä oulun betoni runkkaus kumma työpaikka kyselivät töihin palkka 14,5e/läpitunti palkka ei tule päivärahoja ei koska saat ajaa uusilla hyvillä autoilla, vakituonen paikka olisi vaan tehdyistä tunneista saa korvauksen, eli voi tulla tunteja 10 kahteen viikkoon mitähän tessiä kyseinen nuojuan harri käyttää ilmeisesti on menny pikkusen puurot ja vellit sekaisin kysynki kuka tuntee tollaisen idiootin ja onko kokemuksia kyseisestä firmasta, ja jäi sanomatta palkka maksetaan kun 160h tullu täyteen

    • Anonyymi

      Nyt siellä tik tokissa resuja myytiin halvalla jossain huutokaupassa toiv firma nytkähti nuorin millähän sitten sossun rahoilla resuja laitetaan

      • Anonyymi

        Niin korkea aika duunarinkin opiskella talouslukuja, turha täällä on kysellä millainen firma?
        Kun näppäilee yrityksen nimen niin ruutuun pamahtaa yrityksen talousluvut vuosien ajalta.
        Se on lakisääteistä julkista tietoa osakeyhtiöiden taloudellisesta tilanteesta. Siitä voi tehdä järkevät päätelmät ihan peruskoulupohjalta. Jos talouslukujen edessä on aina miinusmerkki, työntekijä määrä on pudonnut niin fiksu ihminen kiertää yrityksen kaukaa,Se on järkevä teko.


    • Anonyymi

      Niin, ei vanhoilla resuilla voi kovin akauaa autoilla, varsinkaan kun rahat menee jenkkipaskojen laittoon ja lapsellisten kuminpoltto videoiden tekoon. Ollaan niin polleaa miestä ja joka paikkaan on vittuiltu niin hyväksi että ei hyvää päivää 😅 liekkö jo kusivehkeet autoissa kunnossa? 🤔

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä menee kyseisellä kusettajalla hyvin tik tokissa nyt haukkunu ihmisiä 5vrk putkeen päissään mitenkähän akka kestää tollaista alkoholistia resut on myytävänä no pitäähän sitä viinaan jostain keksiä rahaa, kun resut seisoo pihalla ilman ajoa joko kukaan tutkinu kuinka paljon ulosotossa on laskuja

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      21
      3671
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      17
      2545
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

      Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      378
      2043
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

      Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      238
      1890
    5. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1691
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1637
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1589
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1257
    9. Kulujen jako parisuhteessa

      Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1202
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1111
    Aihe