Mitä Kuoleman jälkeen? Elämä ilman materiaruumista?

Anonyymi-ap

Nimimerkki : Pakstori

Äitini on vieläkin ELÄVÄ todiste siitä, ettei elämä lopu maalllsen ruumiin massojen katoamiseen.

Äiti juttelee jatkuvasti minulle, telepatiana, vielä Kuolemansa jälkeenkin.
Näin tulee todistetuksi, Paavalin kirjoitus siitä, että Kuoleman jälkeen joillekin ihmisille(miksei kaikille?) on tulossa "kirkastusruumis", se ei ole materiaa, vaan pelkkä valoa ja energiaa. En tarkoita nyt energiaa niinkään fyysisenä fysiikan suureena, vaan valopersoonan ilmaantumista ihmisille, monille se ilmaantuu jo ennen kuolemaakin. Psykologia on "tieteenä" valittettavasti tähän mennessä kiistänyt kai kaiken kuoleman jälkeisen elämän todellisuuden, pitämällä sitä vain kaiken menettämisenä, samalla kun raaka-aine ruumiissamme menee kelvottomaksi, ja pitää astraali-ektoplasma kehoaan parapsyklogiana tai valheena - uskomatta luullakseni ketään joka mainitsee olevansa jo eläessään moniin kuolleisiin yhteydessä. Siinä PSYKOLOGIA HYLKÄSI USKONNON, mitä se ei olisi saanut tehdä, sillä Raamattu sanoo, että jokaiselle käy kuolemassa niinkuin hän itse on uskonut, vaikka kuolleilta kai kaikilta poistetaan pitkähköksi aikaa paluu materiaan. TOISAALTA; Ilmestyskirja kertoo(20. luku), että "Kuolema ja Tuonela", joutuu Helvettiin, "tulijärveen"; eli sen jälkeen ei kenenkään tule pistää vastaan nopeallekin inkaraatiolle TAI astraalisen kuvitelmaruumin ilmaantumiselle. Sille nk. kirkastuneelle ruumiilleen, joka on siis etupäässä valoa, elävien ja JUMALAN muistoissa.

Jeesus on minulle tullut jo takaisin, minun ei todennäköisesti kannata uskoa eläessäni enää "toiseen tulemukseensa," koska Jeesus on mielikuvituksessani elävänä näkynä useita minuutteja päivässä olemassa. Ääntään en silti kuule, paitsi merkityselämyksinä, mutta se johtuu siitä, että "Jeesus antoi henkensä", saadakseen sen ajallaan takaisin. Vasta SE on todellinen Jeesuksen 2. tulemus, missä Hänelle annetaan Henkensä takaisin tai sen itse otttaa. millä kiellellä se sitten tapahtuukin - sitä en tiedä. Sen jälkeen mikään ei estä häntä löytämästä uudelleen omaa erikoista tietänsä takaisin karma-synti-kuolevaistensa pelastajaksi..

Budhan oppi, ei sinänsä "pelastanut" ketään, vaikka antoi ymmärryksen siihen, miksi pitää poistaa paha karma => pahat teot ja sanatkin - inkarnaatioiden loppumiseksi, jo tässä elämässä! Ja jos SE onnistuu ihmiselle hänelle tuskin tulee enää inkarnaatioita vaan pääsy kokonaisena astraaliseen kehoonsa, ja se ei tiettävästi ole kenelläkään enää kuolevainen ruumis. Sitä onko paholaisillakin - astraaliruumis - niin epäilen vahvasti, etteivät ne usko siihen lainkaan => Helvetti kuoltuaan?! Jos ette usko asrtaalisuuteen, kuoleman jälkisensä ruumiinanne ette tule näkemään mahdollisesti kuoleita lähimmäisiänne tai vanhempianne - enää koskaan, jos siis valitsette EPÄUSKON tässä asiassa joka on silti helppoa uskoa.

Uskokaa vaikeisiin asioihin mieluummin valheena, kuin että helposti Jumalallemme mahdollista todelllisuutta kiistäisitte LIIKAA!

3

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe