Voisitteko kertoa joitain hyviä biisejä lenkkeilyn aikana kuunneltavaksi. Kiitos:]
Parhaat lenkkibiisit
10
3358
Vastaukset
- Joggi-karhu
Edustan hieman iäkkäämpää kaartia, joten listaani ei voi suositella nuorisolle;
1) Rolling Stones; Start me up (lähtiessä)
2) Cat Stevens; Moonshadow (iltaisin)
3) Hassisen Kone; Levottomat jalat (toimii aina)
4) Queen; Staying power (endorfiinin huumassa)
5) Pekka Streng; Sisältäni portin löysin (ultra)
6) Mikko Alatalo; Ajolähtö (maratonin alussa)
7) Simon & Garfunkel; Bridge over troubled the water (maratonin lopussa)
8) Frank Sinatra; My Way (maratonin keskeytyessä)1) Captain Hollywood - Find Another Way (tie poikki)
2) East 17 - Let It Rain
3) Culture Beat - Crying In The Rain
4) Lady Violet - Inside To Outside (kun tankkaus menee pieleen)
5) Ann Bell Fell - I Feel It Coming (liittyy edelliseen)
6) Melodie MC - Give It Up
7) Masterboy - Feel The Fire (auts...rintaa polttaa...)
8) Fun Factory - Pain
9) Maxx - No More (I Can´t Stand It)
10)DJ Sammy - Heaven (pahin mahdollinen on tapahtunut)
11) Fragma - You Are Alive (B&J Remix) (henki pihiseekin vielä)
12) Garcia - Vamonos (ja taas mennään...)
oishan noita.....
- niksu
Kaikkihan riippuu omista suosikeistasi, kuuntelet sitten mitä tahansa metallista humppaan! Lempiartisteilta/-bändeiltä voi sitten valita niitä reippaampia ja nopeatempoisempia kappaleita, jotka motivoivat juoksemaan.
Itse esim aloitan usein Nick Caven 'City of Refugella' (sanatkin sopivat hyvin lenkkeilyyn :'you better run, you better run, you better run to the city of refuge :)). Ja jäähdyttelyyn voi sitten ottaa jotain rauhallisempaa. - nsr
Iron Maiden: Run to the hills
Täytyy varoa ettei vauhti lähde käsistä...- Eddie
Oma suosikki löytyy myös Maidenin tuotannosta.
Running Free!
I'm running free, yeah. I'm running free... - Jatkoa
Eddie kirjoitti:
Oma suosikki löytyy myös Maidenin tuotannosta.
Running Free!
I'm running free, yeah. I'm running free...Iron Maiden - The Loneliness Of The Long Distance Runner
- ...
Red Hot Chili Peppers: By the way
Muukin RHCP:n tuotanto toimii lenkillä hyvin... - secrets21
ehkä Daddy cool tai dragonsteal din tei
- Maratooni harva se p
Tää on mun lemppari :)
http://www.youtube.com/watch?v=RjjWSNTDVWc&feature=related - Muovi Pertti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124