... alueella. Melko varmasti jo muuallakin. Pitäkäähän silmät ja korvat auki. Ilmoittakaa asiattomista liikkujista ja painakaa tuntomerkkejä mieleen. Hämäräauton rekisteritunnus on erinomainen tuntomerkki.
Mahtaakohan se kuvaaminen olla laitonta, en tiedä, mutta en minä tietenkään voi kieltää, jos joku nappaa kännykällä kuvan.
Rosvot liikkeellä Oku-Polvijärvi...
5
1381
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle ilmoitamme tuntemattomista liikkujista?Sinulleko? Minä näin eilen useita ihmisiä, joita en tuntenut. Täten ilmoitan.
- Anonyymi
Ka perhana sentää
minnuuko työ tarkotatta ? Mie kyllä liiku yölä mutta ylleesä kahtelen ikkonoihen alla immeisii jotka nukkuu, joskus niän heijän naivannii.. Sillo o mukavoo vettee näppii, suap kunnon orkun...- Anonyymi
määkin olen yöllä ikkunoissa olut siellä ihmiset tekee kaikkee kotiilta asioita oon nättejä alastomia nähnyt välillä. ens yönä taas kahtelemaan mitä tekevätkään
- Anonyymi
Eikö se Outokumpu jo varasteltu tyhjiin. Katsokaa Tavarat kiertoo Polvijärvi ja siellähän niitä myynnissä on TN .ltä yllätävän paljon omiani löysin. Kontiolahden, Juuan, Joensuun myös
Kannattaa katsoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088