Oon siis 11v poika ja ihastunut. Tänään aion ottaa sen numeron meidän luokan ryhmästä tai pyytää sitä koulun jälkeen. Aion myös jonkin ajan päästä ehkä kutsua sen ulos munkaa kahdestaan ja voisin ehkä kertoa tunteistani tyttöä kohtaan. Jos sais lisä vinkkejä vielä niin ois aika jees...
Miten kerron ihastukselle tykkääväni siitä? 2
7
297
Vastaukset
- Anonyymi
Tietävätkö vanhempasi käyt tällä sivusto? Katsovat selaushistoriaasi ja sinulta viedään puhelin pois tai puhelimen netti oikeus.
- Anonyymi
Eipä kannata juuri enää reagoida näihin palstapedarin skideinä kirjoitteluihin. Viranomaiset seuraa
- Anonyymi
Palstaseppo muiden ihmisten IP osoitteiden takaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaseppo muiden ihmisten IP osoitteiden takaa
Malliesimerkki täysin turhasta ihmisestä, alhaisinta pedopskaa toivottavasti kohtalo sen mukainen
- Anonyymi
Täältä muuten löytyy monen vuoden takaa tämän sepon pedofiliaa onneksi vihdoin jäi kiinni
- Anonyymi
pyyä sen snäppii ja sit ajasta se snäppi ja kerro siin snäpis et tykkäät siint:D siis jos sul ees on snp...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728