oon siinä kohas mis pelataan manulla ekaa kertaa. mistä sen rätin löytää millä pyyhitään se koodijuttu näkyviin ja millä sen koodihuoneen oven saa auki. kiitos jo etukäteen!
apua manu ja matti herra varjon salaisuus
6
1037
Vastaukset
- kkk
löytyy selleistä vasempaan, tais olla nurkassa. ovi avataan avaimella
- apua
miten se koodi sellin oven saa auki on pyyhitty pölyt rätillä mut mitäs sitten olen avaimia yrittänyt mutta ei auta mulla on vihreä ja punainen avain.
- mimmu
apua kirjoitti:
miten se koodi sellin oven saa auki on pyyhitty pölyt rätillä mut mitäs sitten olen avaimia yrittänyt mutta ei auta mulla on vihreä ja punainen avain.
mistä sen rätin löytää ja miten sen vipu huoneen oven saa auki ku mun pelis sinne ei pääse......jos ette osaa näissä auttaa niin kertokaa edes se koodi koska must tuntuu et mun peli ei välttämättä pelaa kunnolla koska ostin sen käytettynä
- Somebodyhelp!
En osaa auttaa ketään, mutta miten pääsee sinne bensapumpulle sen letkun kanssa, kun siinä on se aita, niin siitä ei pääse yli, eikä läpi?
- Munnu2001
Se aita pitää kiertää, eli mennä sinne alkuun ja yritä sieltä. mä muistaakseni menin aineskin sieltä. Oon nimittäin päässy sen pelin läpi joten kysykää rohkeesti multa apua!
- Apua koodissa
I - I I
I - - -
- I - -
:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575