Kävin katsomassa uutta Tusteria ja samalla tietysti siemailin tuoretta kahvia ja nisuaja keksejä. Ei tullut kauppoja. Rahoituksen korot tapissa. Kuka näitä ostaa näillä hinnoilla.
Jätin Tusterin kauppaan
39
659
Vastaukset
- Anonyymi
Polestarin saa prosentin korolla. Osta sellainen.
- Anonyymi
Nyt valehtelet niin notta korvat heiluu. Dacia kaupassa ei saa nisua saati kahvia. Korkeintaan pohjaan palanutta ruotsalaispaahtoista kahvia ja maitoa ei ole.
- Anonyymi
Tietenkin jätit auton ostamatta, koska olet PA. Miten olisi tonnin Corolla?
- Anonyymi
Sillä muuten pääseekin pidemmälle....
- Anonyymi
On se jo aika tullut joillekkin kun pitää näytellä auton ostajaa että saisi ilmaista pullaa ja kahvia,,, ties kuinka monessa liikkeesä päivittäin !
- Anonyymi
Jollain ihmisen pitää elää ja pullasta saa energiaa.
Kiitos Kokoomus/Persut lahtari hallitus.
- Anonyymi
Jätin Tusterin kauppaan.....Ei varmaan ollut sulla muuta vaihtoehtoakaan tyhjätaskuna pyörähdellessä
- Anonyymi
Kävin pyörähtämässä Jopolla Tuster-kaupassa. Eipä tullut kauppoja. Sen sijaan pyöräilin kylille hakemaan keppanaa.
- Anonyymi
Rahaa on, sanoi eräs päämisterikin 😊
- Anonyymi
Dusterit (+ muut VWAG tekeleet) ja Toyotat jää kauppaan. Niin kuin kuuluukin.
- Anonyymi
Niin kuuluukin olla, jos tai kun rahat ja luotto on loppu. Mene metsään ja kerää sieniä ravinnoksi, saat halpaa energiaa, eikä se auto ole ehkä niin tärkeä asia.
- Anonyymi
Jouduin kärvistelemään kun toinen toistaan kiiltäviä Tustereita oli autokaupan rivissä. Onneksi sain tuoretta kahvia ja nisua. Se vähän lämmitti mieltä.
- Anonyymi
Ei siellä ole mitään Tusteria edes ollutkaan !!
- Anonyymi
Kyllä minä niin mieleni pahoitin. Toiset ajaa kiiltävillä, uuden karheilla Tustereilla. Minä joudun tyytymään tonnin pommiin, gorillaan. Mitä tästä opimme. Vastaus: emme mitään
- Anonyymi
Jokainen tällä palstalla ajaa 10v tai vanhemmalla autolla. Uuden auton omistajat ei toinen käsi housuissa suolikaksnelosessa lusmuile!
- Anonyymi
Jokainen tällä palstalla ajaa 10v tai vanhemmalla autolla............näin on !!!!!
- Anonyymi
Tänään taas teki mieli lähteä Dacia-kauppaan kun tuo kahvi on päässyt loppumaan kotoa. Mutta onkelmaksi koitui se että myyjät tunnistaa minut ja etten ole autoa ostamassa vaan olen ilmaisen kahvin perään. Olo on kuin PA. Onko tuttu tunne?
- Anonyymi
Mene Volvo kauppaan niin saat täytekakkua joka päivä. Eikä kukaan ihmettele että jätit Volvon kauppaan.
- Anonyymi
Meillä Volvot ja Dusterit ovat samassa kaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä Volvot ja Dusterit ovat samassa kaupassa.
harmi
- Anonyymi
Mene Volvo kauppaan niin......Näinhän se menee !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
harmi
Harmittaako se sinua siksi, että sinulla ei ole varaa kumpaankaan ? Koeta kestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako se sinua siksi, että sinulla ei ole varaa kumpaankaan ? Koeta kestää.
Kyllä minua nyt harmittaa harmittaa harmittaa. Ei ole varaa Tusteriin, uudenkarheaan. Tonnin gorillalla mennään etiäpäin mutkaista tietä näkymättömiin.
- Anonyymi
Kyllä minä nyt mieleheni pahoitin. Olin menossa ryystämään ilmaista kahvia. Myyjä ilmeisesti tiesi aikeeni ja sanoi jo kaupan tuulikaapissa että tänne ei tulla vain ryystämään kahvia ja syömään kaupan pullaa. Nolosti käännyin pois ja s marketista hain saludoa ja domino keksejä. Miten tässä näin pääsi käymään. Kommentteja.
- Anonyymi
Minä olen viimeiset 5 vuotta joka päivä ryystänyt kahvia volvo kaupassa.
- Anonyymi
Onko näin sunnuntaina mikään autokauppa auki, aamukahvi jäi juomatta?
- Anonyymi
Autoverkkokauppa on auki. Siellä kävin ryystämässä sumpit. Oli tosin automaattikahvia. Eikä nisusta ollut tietoakaan.
- Anonyymi
Suomalaiset ovat näköjään onnellista kansaa !!
- Anonyymi
Toistan teesini. Vw aagee on paras. Myy eniten autoja Suomessa. Ostakee vain aageen tuotteita, saatte sellaista teknologiaa kuten TSI, DSG. Näistä Terot ja Terryt näkevät märkiä unia.
- Anonyymi
Jo on huonot ajat ,jos joutuu dusteriin rahoitusta ottaan .Käteisellä tollaset ostetaan .
- Anonyymi
Hehehehehe. Kyllähän Tusteriinkin pithää ottaa rahoitusta! Maksaa sen 25 k€
- Anonyymi
Jätin Tusterin kauppaan............Mulle se on vielä näkemätön kapistus !
- Anonyymi
On se kumma. Jossain päin autoa lukee DUSTER, mutta tällä palstalla auto
yhtäkkiä on TUSTER!
Mikä ero?
Duster on olemassa, Tuster ei!
En ole kieltämässä murteen puhumista, mutta kirjakieltä kai sentään voi edes yrittää oppia.
Miten oppiminen tapahtuu?
Lukemalla sanomalehtiä.- Anonyymi
Hahahahahahaha. Hihihihih8ihi. Se on kuules Tuster täällä hämeessä. Ja sillä ei ajele hienompiväki. Muhahahahahss
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahahahaha. Hihihihih8ihi. Se on kuules Tuster täällä hämeessä. Ja sillä ei ajele hienompiväki. Muhahahahahss
Se on kuules Tuster täällä hämeessä.......Ei kai hämeestä löydy sellaisia aarniometsiä että siellä olis voinut kehittyä noin kouluttamatonta kansaa !!!
- Anonyymi
Lukemalla sanomalehtiä. *huutonaurua* KUKAAN, SIIS EI KUKAAN alle 50v tilaa sanomalehtiä saati osta niitä. Miksi maksaa mansikoita muutamasta sivusta uutisia kun kaiken saa netistä.
- Anonyymi
No ei tietenkään tullut kauppoja kun olet pa, etkä saanut edes osamaksurahoitusta hyväksytyksi.
- Anonyymi
Pyöräilin Jopolla Tuster kauppaan. Sinne jäi Tusterit pölyttymään, en kelpuuttanut itselleni avtoksi. Kyllähän Jopo, vähän ruosteisenakin, on parempi vaihtoehto. Kommentteja. Mietteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöräilin Jopolla Tuster kauppaan. Sinne jäi Tusterit pölyttymään, en kelpuuttanut itselleni avtoksi. Kyllähän Jopo, vähän ruosteisenakin, on parempi vaihtoehto. Kommentteja. Mietteitä.
Mä olen huomannut sen että parhaat Daciat ovat sellaisia jotka on jätetty pölyttymään kauppaan. Ser jätettähän tai siihen rinnastettavia ovat kaikki Daciat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276