En tiä mille palstalle tää kuuluis, mut oisko kellään tietoa miten kootaan 4-osainen piruunyrkkisormus? ja oisko netissä mitään sivua, kun ei ainakaan löytynyt...
pirunnyrkkisormus
5
6061
Vastaukset
- kysäsemässä
kultasepänliikkeistä, siellä varmaan osataan neuvoa sinua ja ehkä kasatakin sormus :))
- Yenni
www.noybody.fi
- upea sivusto!
mie sain apua kaikkiin korukysymyksiini täältä:
www.goldnet.fi/timanttifoorumi
Hieno keskustelusivusto, jossa ammattilaisetkin vastaavt kysymyksiin!
Siellä oli muistaakseni tuo pirunnyrkkikin jossain keskustelussa. Eikös se ole niitä rauhanturvaajien suosimia.... ??- rauhanturvaajan tyttö
joo..pirunnyrkit on tosiaan rauhanturvaajien suosima.olin juuri pälkäneellä YK-tapaamisessa..kaililla oli siellä semmoinen sormus..itse juuri etsin vastausta miten kootaan neli-osainen pirunnyrkki..hyvä ettää kerroit siitä sivustosta..
- kessu
mulla on yks sellanen sivusuton nimi jossa on kaikki noi pirunnyrkki sormuksen 4-osaisesta oliko 12 osaseenkin mutta se on englannin kielinen sivusto: www.puzzlering.com
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088