Voisitko seurustella biseksuaalin kanssa? Olen mies ja vastaan että voisin (ei kolmen kimppa -läppiä nyt). Olisin kuitenkin ehkä mustasukkainen jos ihastuu naisiin vaikka eri tavalla kuin miehestä
Sinkkupalstalla kysytään ja nostan tännekin
15
228
Vastaukset
- Anonyymi
Vastasin sinne jo, joten sama tänne:
Voisin seurustella biseksuaalin miehen kanssa. Samoin voisin seurustella transmiehen kanssa (se oli osa tuota kysymystä sinkkupuolella). Kun rakastuu niin rakastuu.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180442847
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Sen verran vaikea kysymys etten osaa vastata. Äkkiseltään sanoisin en. Sitten taas tunteet voisi sellaisessa tilanteessa sanoa muuta. Eli mun vastaus on: "en tiedä".
- Anonyymi
En kyllä voisi. Tulisi outo olo siitä, että nainen ei riitä.
Voisin yhä edelleen. Transnaisen kanssa tai biseksuaalin naisen kanssa. Miehien kanssa en enää.
- Anonyymi
Miksi sitten olet naisen kanssa?
- Anonyymi
En halua enää homomiehiä elämääni. Olen itse ihan heteronainen.
- Anonyymi
Jos oot hetero mitä sä niiden homojen kanssa? Bileseuraa. Ne heivaa sut kun sulla uusi elämä ja perhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot hetero mitä sä niiden homojen kanssa? Bileseuraa. Ne heivaa sut kun sulla uusi elämä ja perhe
Ei ne välttämättä itse ole tiedostanut sitä homouttaan. Ja nää bisset katon kyllä homoiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne välttämättä itse ole tiedostanut sitä homouttaan. Ja nää bisset katon kyllä homoiksi.
Entä biseksuaalit naiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä biseksuaalit naiset?
Kyllä ne on lepakoita, sorry.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on lepakoita, sorry.
Oot sä kysynyt niiltä itseltään
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä onko bi vai hetero mutta pitää olla vain minun. En jaa puolisoani.
- Anonyymi
Voisin. Tunnen useamman bideksuaalin, eivätkä he ainakaan ole yhtään sen kummemmin uskottomia tai kukasta kukkaan hyppelijöitä. Muutoni ihan samanlaisia, mutta voivat vain ihastua kumpaa sukupuolta olevaan tahansa. Vaan eivät he yhtään sen kummemmin kaikkiin tai kehen tahansa ihastu. Enhän minäkään ihnastu kaikkiin miehiin, vaikka heteronainen olenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114