Olen nyt viikon juonut kahvin sijasta teetä. On ollut hyvä muutos. Kahvista tuli aina hirvittävän vaikea ja levoton olo. Ja usein aiheutti niin pahaa oloa että kahvi lensi kaaressa vessan pönttöön. Kerkesin juoda kahvia yli 30 vuotta. Aloitin sen juomisen jo ennen 10. ikävuottani.
Lopetin tupakoinnin vuosi sitten. Alkoholin käytön viime juhannukseen ja luulen että niiden lopetuksella on jotain tekemistä siinä ettei kahvi enää sovi minulle.
Kahvi alkoi myös maistua pahalle.
Teen haudutan irtoteestä ja voi että se maistuu hyvälle. Pehmeää ja makeaa eikä tule huonoa oloa juomisen jälkeen. Hyvin herää teelläkin kun onhan siinäkin kofeiinia vaikkei niin paljon kuin kahvissa.
En kyllä vaihda teetä enää pois.
Juon teeni englantilaisittain
Siirryin teen juomiseen. Hyvästi kahvi
Anonyymi-ap
1
240
Vastaukset
- Anonyymi
Laiha tee tekee päivästä valjun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187458Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista726044- 955134
- 524425
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494186- 2234026
- 443875
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283838- 553002
- 442501