Moominarabia.com

Anonyymi-ap

Tänään tuli myyntiin klo 10 matkalla muki jota jonotin ja varasin 1 mukin ostoskoriin ,jonotin maksamista ja kun ilmoitettiin että saan maksaa ja täytin jo ostostiedot melkein loppuun ja olin kirjoittamassa maksukortin numeroa kun laittoivat maksut kiinni ja ilmoittivat että muki on loppuunmyyty. Ei näin voi menetellä. Täytyy asiakkaan antaa maksaa kun on kerran maksuvuorossa. Ensi kerralla en enää yritäkään tilata koska tää oli jo toinen kerta kun menettelivät näin

10

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onneksi ei ollut ruokakauppa kyseessä. Olisi perhe jäänyt ilman ruokaa.

Kannattaa varmaan siirtää muki- ja kuppiostokset jatkossa jonnekin toisaalle.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­­N­y­­m­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

No ruuasta viis.mut näitä sai vaan Moomin arabia.com. oli tosi huonoa palvelua,

• Anonyymi

Keräilijöiden kai ylipäätään täytyy tottua monenlaisiin pettymyksiin? Sitä haluttua esinettä ei saatukaan, joku nappasi sen nokan edestä, tai oli rikkinäinen tms. Näähän kai kuuluu kaikki siihen harrastukseen mukaan.

Itse en ymmärrä noiden arabian yms. kuppien keräilyarvoa ylipäätään. Jos tavaraa saa helposti kaikki halukkaat tilattua jostakin nettikaupasta, niin mitä ideaa enää.

• Anonyymi

No mut jos niitä saisikin vaan ne ketkä kerää niitä kun porukat ostaa 6kpl kerralla ja sit pistetään heti myyntiin tori .FI 100€/kpl ,mun mielestä ois reilua että sais vaan 2kpl/asiakas niin riittäisi useammalle. En aio torin sivulla ketään rikastuttaa

• Anonyymi

Joo mut jos verkkokauppa itse siirtää mut tilaukseen ja pyytämään yhteystiedot ja maksamaan niin ei se voi kesken kaiken heittää mua kassalta ulos kun olin jo melkein valmis. Tää on asiakkaan pettämistä

• Anonyymi

Jos tavara yksinkertaisesti vaan loppui siinä kohtaa. Eikä ole tehdas tekemässä kuukausiin lisää tavaraa, niin pakkohan se silloin on laittaa lappu luukulle.
        Vai olisitko mieluummin jäänyt epämääräisesti odottelemaan kuukausien ajaksi, sen sisään saamasi tilauksen kanssa?

• Anonyymi

Kyseistä mukia on myyty jossain jo kuukausi sitten vaikka virallinen myyntipäivä oli 9.10
      Aika outoo

• Anonyymi

Kuka noistakin enää ottaa selvää, mitkä posliinimukit ovat väärennöksiä. Ja mistä mukista taas on lisenssimaksut maksettu Oy Moomin Characters Ltd:lle, että ne silloin ovat aitoja.
      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008794898.html

Kolhojen kivitavaramukien väärentäminen on aika lailla helpompaa kuin öljyväreillä tehdyn taidemaalausten tai vaikka setelien väärentäminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2686
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe