Menin kysymään Dina Claudialta tik tokissa, että minkä ripsikoulutuksen on käynyt itse, koska väittää olevansa koulutettu ripsiteknikko. Esti mut ja poisti mun kommentin samantien. Hän on itse myös ”kouluttaja”. En ikinä menisi tommosen ihmisen koulutukseen joka on joku itseoppinut niinsanottu ”youtube-ripsiteknikko”😅😂
Dina Claudia ripsiteknikko
2
1045
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on puhunut koulutuksistaan kyllä tiktokissa ?
- Anonyymi
Miten tuollainen ''youtuberipsiteknikko'' itse oppinut voi päästä tuollaiseen työhön?
tuohan on aivan käsittämätön kaveri! kiskoo lääkkeitä minkä kerkee ja alentaa ihmsiä ja haukkuu muita naisia jne.. kävin kommentoimassa myös sinne tiktokkiin että lopettais muitten haukkuminen niin esti heti ja poisti mun kommentin. Käykää vaikka itse katsomassa niitä hänen tiktok videoita miten se mollaa muita. Hyvät ihmiset herätkää ja kattokaa mihin menette seuraavaksi ripsienne huoltamaan! täähän on irakista kotoisin! nimeltään ( DINA CLAUDIA ) hengailee tiktokissa ja viihtyy raiskareitten ja narkareittan seurassa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184